بررسی کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی منطقه تولمات
بررسی کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی منطقه تولمات
با حضور مدیرکل نوسازی مدارس گیلان و رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تولمات کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی این منطقه بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوساری مدارس گیلان، اسماعیل امامی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تولمات روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ با حضور در اداره کل نوسازی مدارس با مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان دیدار و گفتگو نمودند.

مهندس علی دقیق در این دیدار ضمن تشریح اقدامات و فعالیت های اداره کل نوسازی مدارس استان در منطقه تولمات، افزود: برقراری عدالت آموزشی و توزیع عادلانه و متوازن امکانات اولویت راهبردی نوسازی مدارس می باشد.

وی با بیان اینکه روند توسعه، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی در استان گیلان شتاب بیشتری گرفته است، بیان داشت: نوسازی مدارس با تامین زیرساخت های آموزشی مناسب، زمینه پرورش نیروی انسانی توانمند، خلاق و متعهد را برای آینده ایران عزیز فراهم می نماید.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نوسازی مدارس در راستای عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین، همواره تلاش نموده است، افزود: احداث مدارس با شاخص‌ها و استانداردهای تراز سند تحول بنیادین، اصلی ترین برنامه راهبردی در توسعه فضاهای آموزشی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ضرورت تجهیز مدارس به فناوری های نوین آموزشی پرداخت و اظهار داشت: تامین فناوری های نوین در مدارس احداثی از برنامه ها و دغدغه های جدی نوسازی مدارس می باشد.

دقیق در پایان با اشاره به شروع پروژه آموزشی عظیم داوری در تولمات بیان داشت: اولویت دولت رفع محرومیت در مناطق کم برخوردار بوده و در نوسازی مدارس نیز عزمی جدی در این راستا شکل گرفته است.

گفتنی است در ادامه در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، کمبود فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز مدارس و هنرستانها، بحث و تبادل نظر شده و تصمیمات لازم نیز اتخاذ گردید.

 

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان