با تفکر «ما می توانیم» هیچگونه بن بستی وجود نخواهد داشت
با تفکر «ما می توانیم» هیچگونه بن بستی وجود نخواهد داشت
سرپرست فرمانداری رشت با تاکید بر حضور مدیران در بین مردم و رفع مشکلات آنان، افزود: در دولت ایران قوی با اصل قرار دادن تفکر ما می توانیم، هیچگونه بن بستی در مسیر خدمت به مردم وجود نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر حمیدرضا امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت در اولین آدینه کاری خود با حضور در نماز جمعه بخش سنگر، در سخنرانی بین الصلاتین نماز جمعه این بخش با تاکید بر نقش مردم ولایتمدار سنگر در دفاع از انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: سنگر با تقدیم ۲۹۷ شهید والامقام در عرصه دفاع از آرمانهای انقلاب، از بسیاری شهرستانهای استان به نسبت جمعیت پیشروتر بوده است.
وی ضمن تسلیت ایام فاطمیه با گرامیداشت ۹ دی؛ این روز را یوم الله نامید و گفت: مردم با بصیرت گیلان در هشتم دیماه و یک روز پیش از سایر نقاط کشور برای دفاع از ولایت به میدان آمدند.
امام پناهی در ادامه افزود: در جایی که خیلی از خواص راه کج رفتند، مردم عادی در حمایت از ولی فقیه و آرمانهای انقلاب به صحنه آمده و بساط فتنه گران را برچیدند.
وی با بیان اینکه مردم مقاوم و انقلابی ما شایسته خدمت اند، گفت: ما به عنوان کارگزاران این نظام اگر نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم، باید از خجالت بمیریم.
سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه مدیری که نمی تواند گام موثری برای حل مشکلات بردارد باید خودش مسئولیت را به جوانان انقلابی و با نگاه جهادی تحویل دهد، تاکید کرد: در دولت ایران قوی با اصل قرار دادن تفکر ما می توانیم، هیچگونه بن بستی در مسیر خدمت به مردم وجود نخواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه امروز در هر نقطه از دنیا آماده دفاع و پاسخ به تهدیدات دشمنان هستیم، افزود: مردمی بودن، داشتن روحیه فساد ستیزی و انقلابی بودن سه خصیصه بارز مدیران دولت سیزدهم می باشد.
گفتنی است پس از اقامه نماز جمعه، دکتر حمیدرضا امام پناهی با حضور در جمع نمازگزاران با تعدادی از آنان به گفتگو پرداختند.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت