باید با توسعه مشارکت، عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید
باید با توسعه مشارکت، عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأمین، پایداری و ارتقای سلامت جامعه را نیازمند همکاری همه سازمان‌ها و نهادها دانست و گفت: باید با توسعه مشارکت همه‌جانبه عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)، عصر روز دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ دکتر جهانبخش آرمان-مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در دفتر ریاست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با بیان اینکه تمام همت دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوره کنونی پیشبرد امور سلامت مردم است، اظهار کرد: باید با توسعه مشارکت همه‌جانبه عدالت را برقرار و نظام سلامت را ارتقا بخشید.
وی با تأکید بر همدلی و مشارکت همگانی در پیشبرد امور سلامت مردم، افزود: استان گیلان دارای مشکلاتی است که حل آن‌ها نیازمند یاری همگانی است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به نقش سازمان‌ها و نهاد ها در تأمین و ارتقای سلامت جامعه، تصریح کرد: تأمین، پایداری و ارتقای سلامت جامعه نیازمند همکاری همه سازمان‌ها و نهادها ازجمله ورزش و جوانان است.
دکتر جهانبخش آرمان- مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در این نشست با اشاره به رابطه ورزش و سلامتی، اظهار کرد: حوزه ورزش و جوانان همچون بهداشت و درمان پرکار است و هر دو در سلامت فردی و اجتماعی جامعه مؤثرند.
وی تقویت همدلی و هم‌زبانی را در توسعه سلامتی جامعه مثمر ثمر دانست و افزود: تقویت فضای همدلی در استان موجب پیشرفت و توسعه است و باید بر نقاط مشترک تکیه کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به استعداد، توانمندی و تجارب ارزنده دکتر آشوبی در نظام سلامت استان، گفت: یک استان امیدوار به توسعه متوازن در بخش‌های زیرساختی نظام سلامت با مدیریت دکتر آشوبی هستند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان