بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت
بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت
️ظهر روز سه شنبه بیست وششم بهمن ماه مصادف با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت ، دکتراسدالله عباسی استاندار گیلان باتفاق دکترحسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و حجت الاسلام حمید نادم مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت بازدید و با اهدای شاخه گلی این روز به مددجویان تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری ️رشتستان به نقل از پایگاه خبری بهزیستی گیلان؛ استاندار گیلان در این بازدید ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر ، اظهار داشت: ما در این روز بر خود وظیفه دانستیم تا با حضور در کنار این عزیزان‌ دین خود را ادا کنیم و بتوانیم باعث خشنودی و رضایتمندیشان شویم.

وی با تقدیراز نیکوکاری های خیرین نیک صفت، اضافه کرد: همواره کمک های خیرین شامل حال مددجویان شده و بازهم از خیرین و مردم نیکوکار خواستاریم تا با کمک های خود به آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت و دیگر مراکز مددجویی باعث خوشحالی مددجویان شوند.
 
استاندار گیلان تصریح کرد: این اطمینان را خواهم داد که  برای این آسایشگاه و دیگر مراکز این چنین  از هیچ کمکی و تلاشی دریغ نخواهم کرد و همواره در کنارشان خواهم بود.

لازم به ذکر است در خاتمه این بازدید استاندارگیلان در دفتر یابود آسایشگاه سالمندان و معلولان رشت ، متنی به یادگار حاوی قدردانی از مسئولان و دست اندکاران خدمت به مددجویان این مرکز ، به رشته تحریر درآورد.


بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین رشت

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان