بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های فاضلاب شهر رشت
بازدید معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های فاضلاب شهر رشت
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از پروژه های فاضلاب شهر رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ مجید آقازاده معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که برای بررسی طرح جهاد آبرسانی به گیلان سفر کرده بود، از پروژه های فاضلاب شهر رشت نیز بازدید کرد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب گیلان در این بازدید با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب زون غربی شهر رشت گفت: به منظور تکمیل و بهره برداری از شبکه فاضلاب منطقه نخودچر، دو قرارداد به طول ۸ هزار متر با مبلغ اولیه ۲۴۶ هزار میلیون ریال در دست اجراست.

علیرضا غیاثی با اشاره به پیشرفت کار ۶۰ درصدی این پروژه افزود: با تکمیل و بهره برداری از این پروژه ۶ هزار نفر از شبکه فاضلاب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین با تشریح روند اجرای شبکه فاضلاب منطقه میرابوالقاسمی رشت گفت: برای تکمیل و بهره برداری از زون k ، قراردادی به طول ۱۴۰۰ متر با مبلغ اولیه ۴۵ هزار میلیون ریال در دست اجراست که ۸۰ درصد پیشرفت کار دارد.

غیاثی تصریح کرد: با تکمیل این پروژه و با احتساب شبکه های اجرا شده، حدود ۱۰ هزار نفر از ساکنین این منطقه از شبکه فاضلاب بهداشتی بهره مند می شوند.

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان