شعله گاز در ارتفاعات آستارا برافروخته شد
شعله گاز در ارتفاعات آستارا برافروخته شد
در هفته دولت سال1400، طی مراسمی با حضور معاون محترم سیاسی امنیتی استانداری گیلان، فرماندار و رييس اداره گاز آستارا و جمعی از مسئولین شهرستانی، شعله گاز در روستای کوهستانی سیج برافروخته شد.

به گزارش روابط عمومی گاز گیلان– محمدرضا صدقکار رئیس اداره گاز آستارا در مراسم افتتاح گازرسانی به ۲ روستای صعب العبور و کوهستانی سیج و دگرمانکشی اظهار داشت: با برافروخته شدن مشعل گازرسانی به این روستاها در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای بهره مند از گاز در آستارا به ۳۹ روستا و درصد بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان به ۹۳ درصد رسیده است.

صدقکار با بیان اینکه برای گازرسانی به این روستاها بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت: با گازرسانی به ۱۸۰ خانوار در این دو روستا، مجموع مشترکین روستایی گازدار در آستارا به بیش از۸ هزار و۱۰۰ خانوار افزایش یافته است.

رئیس اداره گاز آستارا در خاتمه از برنامه ریزی شرکت گاز برای گازرسانی به ۵ روستای دیگراین شهرستان در آینده خبر داد و گفت: با اجرای طرح مذکور درصد بهره مندی روستایی شهرستان آستارا به بالای ۹۸ درصد خواهد رسید و آستارا بعنوان شهرستان سبز در حوزه گازرسانی معرفی می شود.

  • منبع خبر : پایگاه خبری شرکت گاز استان گیلان