اهدای جوایز میلیونی همراه اول به برندگان خوش شانس گیلانی
اهدای جوایز میلیونی همراه اول به برندگان خوش شانس گیلانی
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه جوایز میلیونی همراه اول به برندگان خوش شانس گیلانی اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، این مراسم با حضور مهندس حسنی مدیریت مخابرات منطقه گیلان ، معاونت تجاری ، مدیریت دفتر مدیر منطقه ، رؤسای ادارات روابط عمومی و امور مشتریان ارتباطات سیار برگزار شد .

مهدی افضلی رئیس اداره امور مشتریان ارتباطات سیار منطقه گیلان در مراسم اهدای جوایز ، ضمن تبریک و شادباش اعیاد فرخنده ، اعتماد برندگان را نسبت به سرویس‌ها و محصولات مخابراتی ارج نهاد و گفت: امیدواریم این اعتماد دو طرفه همواره تداوم داشته باشد و برندگان به عنوان سفیران همراه اول ، ما را در فراهم ساختن فرصت‌های بیشتر برای شرکت مشتریان در طرح‌های ویژه یاری نمایند .

ایشان در ادامه افزود : شرکت ارتباطات سیار (همراه اول ) در سه گروه بشرح ذیل قرعه کشی بزرگ برگزار نموده :

گروه اول مربوط به مشتریانی است که در مهرماه سالجاری نسبت به فعالسازی سیمکارت های دائمی یا اعتباری خود اقدام نموده اند که خوشبختانه دو نفر از برندگان جوایز ۵۰ میلیون تومانی از هم استانی های عزیز می باشند .

گروه دوم مربوط به مشتریانی است که در طرح تابستانی ” این تابستون برنامه هات جایزه داره ” با نصب و فعالسازی برنامه های ” همراه من و اوانو ” در این کمپین شرکت نموده اند که ۴ نفر از برندگان جوایز ۲ میلیون تومانی نیز از استان گیلان می باشند .

و گروه سوم مربوط به کاربران دفاتری می باشد که بیشترین فعالیت و امتیاز را در جشنواره ” تبدیل سیمکارت های اعتباری به دائمی ” کسب نموده اند .

  • منبع خبر : مخابرات گیلان