تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان جانباز بهزیستی گیلان
تقدیر مدیرکل بهزیستی گیلان از کارکنان جانباز بهزیستی گیلان
صبح روز ششم اسفندماه ، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز از کارکنان جانباز بهزیستی گیلان در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در نشست تقدیر از جانبازان شاغل در بهزیستی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، اخلاق و مسلک حضرت ابوالفضل(ع) را الگویی ارزشمند برای تمامی اقشار و جوامع بشری خواند و گفت: جانبازان عزیز ایران اسلامی با تاسی به بزرگ جانباز جهان اسلام حضرت ابوالفضل العباس(ع) همواره با شجاعت و رشادت پای در جبهه های حق علیه باطل گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این مرز و بوم کم شود.

وی در ادامه، حضور جانبازان در بهزیستی را مایه افتخار و عزت سازمان برشمرد و افزود: جانبازان با فداکاری و جانفشانی های خود امانتی بس گرانبها همچون ارزشهای انقلاب اسلامی را بدست ما سپرده اند و بر همه ی ما وظیفه است تا در معیت جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در مسیر درست گام برداریم واین ارزشها را به آیندگان انتقال دهیم.

مدیرکل بهزیستی گیلان در خاتمه این نشست، خاطر نشان کرد: فرا رسیدن چنین مناسبت هایی باعث می شود که یادی از گذشته کنیم و نگاهی به آینده داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم با قدردانی از جانبازان عزیز ذره ای از فداکاری هایشان را جبران کنیم.

همچنین در پایان این نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از جانبازان غیور بهزیستی استان گیلان تقدیر به عمل آورد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان