افتتاح ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان
افتتاح ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان
همزمان با هفتمین روز دهه فجر و با حضور سرپرست فرمانداری رشت، 43 پروژه عمرانی و خدماتی با مجموع اعتبار 16 میلیارد و 100میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور دکتر حمید رضا امام پناهی سرپرست فرمانداری رشت، ۴۳ پروژه عمرانی و خدماتی در بخش کوچصفهان به بهره‌برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت صبح هیجدهم بهمن ماه در حاشیه افتتاحیه های دهه مبارک فجر در بخش کوچصفهان، گفت:  ۳۲ طرح متمرکز اصلاح شبکه و برق رسانی در بخش کوچصفهان با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان که بخشی از این پروژه ها در حوزه شهری و همچنین قسمت عمده آن در بخش روستایی به اجرا در آمده که امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه، افتتاح همزمان ۵ پروژه عمران شهری با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان از دیگر پروژه های مورد افتتاح امروز بود، خاطر نشان کرد: این پروژه شامل دور برگردان رودبارکی، روشنایی معابر شهر در ۵ نقطه، لوله گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری، احداث پل در گرباسده و پل خیابان توحید رشت آباد که با همت شهرداری لولمان به صورت متمرکز امروز به بهره برداری رسید.

سرپرست فرمانداری رشت، افزود: ۶ پروژه زیر ساخت مخابرات شامل جایگزینی سوئیچ قدیمی با سوئیچ های نوری نسل جدید، بهینه سازی باطری های مرکز لولمان، تعویض تجهیزات یکسو کننده مرکز بلسبنه و ارتقا فناوری ۳ سایت تلفن همراه اول در کوچصفهان و شکار سرا با هزینه ای بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز در بخش کوچصفهان افتتاح شد.

وی افزود: در پایان افتتاح پروژه های امروز، مرکز نیکوکاری امامزاده قاسم(ع) چولاب با همت خیرین راه اندازی شد و از این مرکز که نهمین مرکز نیکوکاری بخش کوچصفهان می باشد و جامعه هدف آن رانیز  نیازمندان تشکیل می دهند، بازدید نیز بعمل آمد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت