سازمان تامین اجتماعی بر حضور ایثارگران در گستره بازنشستگان تحت پوشش خود میبالد
سازمان تامین اجتماعی بر حضور ایثارگران در گستره بازنشستگان تحت پوشش خود میبالد
در آئینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از پنج بازنشسته ایثارگر شاخص جامعه کارگری تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی در این آئین که در فضایی صمیمانه و با حضور معاون پشتیبانی و نماینده امور ایثارگران این مجموعه برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن و رشادتها و دلیرمردی های ایثارگران سالهای جنگ تحمیلی ، اظهار داشت : شما عزیزان با از خودگذشتگی و فداکاری در راه آرمانها و حفظ و پاسداری از کیان و مرزهای کشور در سخت ترین شرایط ، بهترین سالهای عمر خود را برای آرامش و آسایش سایر مردم قرار دادید .

وی ایثارگران را نور چشم مردم قلمداد نموده و با اشاره به اینکه پس از آن نیز از مجاهدت و تلاش و کوشش برای تعالی کشور دست برنداشته و در میدان و عرصه های کار و تولید به نقش آفرینی پرداخته و در مسیر رشد و پیشرفت میهن و تحقق آرمانهای خود ثابت قدم بودید افزود : امروز سازمان تامین اجتماعی بر خود میبالد که اعضایی در عائله و خانواده خود داراست که نشان و افتخار ایثارگری و جانبازی و آزادگی را بر سینه دارند و در زمره بازنشستگان این مجموعه تحت پوشش میباشند .

در ادامه منتخبین بازنشستگان ایثارگر طی سخنانی با قدردانی از این اقدام تامین اجتماعی ، به بیان خاطراتی از سالهای دفاع مقدس و عرصه های کار و تولید در دوران بیمه پردازی پرداختند .

در پایان این نشست با اهداء لوح و هدایایی از این ایثارگران شاخص که همگی دارای ویژگی هایی از جمله حضور بیش از ۳۶ ماه در جبهه ، آزادگی و جانبازی بیش از ۵۰ درصد بودند تجلیل گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان