قدردانی استاندار از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات
قدردانی استاندار از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات
استاندار با قدردانی از شرکت آگاهانه مردم گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار کشور و نظام مردم‌سالار دینی ایران ذکر کرد.

به گزار ش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع بامداد امروز (شنبه) پس از بازدید شماری از شعبه‌های اخذ رأی شهر رشت در گفت‌وگو با خبرنگاران، به آغاز فرآیند رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه با حضور عوامل، مجریان و ناظران برگزاری انتخابات در سراسر استان و استمرار شایسته این روند، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم کشور و استان‌مان، موجب ناکامی دشمنان و خنثی سازی توطئه‌های آنان شد، گفت: براساس آمارها و علیرغم وجود شرایط کرونایی، شاهد حضور خوب مردم وظیفه شناس و ولایتمدار گیلان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم بودیم.

استاندار ضمن قدردانی صمیمانه از گیلانیان عزیز، بزرگ، آگاه و فهیم، این حضور را ثبت برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان مردم عزتمند و نظام مردم سالار دینی ایران دانست.

استاندار گیلان از شعب اخذ رأی مستقر در میدان شهدای ذهاب، دبیرستان قدس گلسار و دبستان شاهد دخترانه نفیسه رشت بازدید و از نزدیک در جریان روند رأی‌گیری و شمارش آرا قرار گرفت.