نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه ها در نوسازی مدارس قابل توجه بوده است
نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه ها در نوسازی مدارس قابل توجه بوده است
مهندس کلانتر هرمزی سرپرست گروه نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه هیاتی طی سفری چند روزه به استان گیلان از پروژه های در حال احداث بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان ، مهندس کلانتر هرمزی سرپرست گروه نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه هیاتی طی سفری چند روزه به استان گیلان از پروژه های در حال احداث بازدید نمودند.

مهندس کلانتر در این بازدیدها ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان کیفیت پروژه های اجرا شده را قابل تحسین دانست و از زحمات مجموعه همکاران نوسازی مدارس گیلان تشکر نمود.

وی با بیان اینکه رعایت شاخص های کیفی بسیار حائز اهمیت است، ابراز داشت: استان گیلان خوشبختانه در این زمینه خوب عمل نموده و جا دارد از همکاران نوسازی مدارس گیلان تقدیر شود.

سرپرست گروه نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح نمود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه ها به عنوان اصلی مهم در نوسازی مدارس قابل توجه بوده و این امر مهم در استان گیلان نیز مورد اهتمام است.

لازم به ذکر است در این بازدیدها مهندس علی دقیق مدیرکل، مهندس کیوان بارفروشنده رودسری معاون اجرایی، سرناظرین و ناظرین پروژه های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان حضور داشتند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان