آیین تجلیل از مقام آوران بازیهای پارا آسیایی هانگژو و مسابقات بین المللی در بهزیستی گیلان برگزار شد
آیین تجلیل از مقام آوران بازیهای پارا آسیایی هانگژو و مسابقات بین المللی در بهزیستی گیلان برگزار شد
صبح روز بیست و پنجم آبان ماه، آیین تجلیل از مقام آوران بازیهای پاراآسیایی هانگژو، مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مسابقات جهانی پاورلیفتینگ نابینایان انگلستان و المپیک ویژه افراد سندروم داون برلین، با حضور مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان، محمدقنبری رئیس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین گیلان و سایر مسئولین بهزیستی در اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ؛ مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی گیلان در آیین تجلیل از قهرمانان و افتخار آفرینان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و سایر مسابقات ورزشی بین المللی که در اداره بهزیستی گیلان برگزار شد ضمن تبریک و تقدیر از آفتخار افرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات پارآسیایی هانگژو و سایر مسابقات ورزشی بین المللی، عنوان کرد: انجام فعالیت های ورزشی علیرغم پرورش جسم موجب نشاط و بازیابی کیفیت روح و روان نیز خواهد شد که تمامی این موارد می تواند در توانمندی توانخواهان تاثیرگزار باشد.

وی در ادامه پشتکار و افتخارآفرینی ورزشکاران توانخواه را الگوی مناسبی برای سایرتوانخواهان برشمرد و گفت: تلاش و ممارست توانخواهان با در نظر گرفتن شرایط جسمانی ویژه در مسیر کسب قله های افتخار بسیار ستودنیست و این انتظار از ورزشکاران توانخواه موفق می رود تا برای هدایت و پرورش سایر توانخواهان در جهت موفقیت از هر فرصتی استفاده کنند و مسیر را برای رشد و توانمندی آنان فراهم سازند.

اصلاحی با اشاره به اینکه پشتکار و عشق اولین اصل در مسیر ورزش است افزود: ورزشکاران علیرغم فراز و نشیب های فراوان هیچگاه دست از تلاش بر نمی دارند و این یکی از خصیصه های مهم ورزش است که ورزشکاران توانخواه به خوبی و بارها این مهم را اثبات کرده اند.

معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان در پایان، باردیگر از تلاش های افتخار آفرینان قدردانی کرد و گفت: سازمان بهزیستی همواره با تمام توان برای موفقیت ورزشکاران گام بر می دارد و از هیچ تلاشی برای رشد و تعالی توانخواهان ورزشکار دریغ نخواهد کرد.

همچنین در این مراسم دکتر عابدین قاسمیان معاون توانبخشی بهزیستی گیلان نیز اظهار داشت: افزایش افتخارآفرینی ورزشکاران توانخواه در رشته های مختلف نشان از توانمندی و تلاش این عزیزان است و این امر خود می تواند الگوی مناسبی برای سایر توانخواهان باشد.

وی در پایان نقش خانواده ها را در جهت موفقیت فرزندان بسیار مهم برشمرد و گفت : از خانواده های ورزشکاران توانخواه تشکر و قدردانی میکنیم که چنین فرزندانی را پرورش دادند و امیدواریم که با رفع مشکلات و کمبودها باز هم شاهد افتخارآفرینی و موفقیت توانخواهان باشیم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان