کلیه ایستگاه های گاز در استان مجهز به سیستم قرائت از راه دور شدند
کلیه ایستگاه های گاز در استان مجهز به سیستم قرائت از راه دور شدند
روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان؛

جلسه بررسی عملکرد و گزارش اقدامات صورت گرفته شرکت گاز استان گیلان در سال ۱۳۹۹ با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره در سالن همایش روابط عمومی شرکت گاز برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه بررسی عملکرد شرکت گاز در سال ۹۹ اظهار داشت: علیرغم پشت سر گذاشتن سالی سخت و دشوار، بحمدالله توانستیم با تلاش و همکاری شایسته، خدمات مناسبی را به مشترکین ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن اشاره به حوادث رخ داده در سال ۹۹ گفت: در ابتدای سال با شیوع ویروس کرونا در استان، روند کنتورخوانی متوقف شد، از سوی دیگر بعلت تورم، برخی از پروژه های اجرایی دچار مشکل گردید که این مسائل با برنامه ریزی مناسب، مدیریت گردید.

حسین اکبر با قدردانی از خدمات انجام شده در معاونت مهندسی شرکت گاز گفت: با نزدیک شدن به پایان عملیات توسعه گاز در استان، واحد مهندسی به عنوان موتور محرک شرکت، طرح های کیفی مناسبی همچون پروژه داده مکانی (GIS)، تاسیسات صاعقه گیر و مقاوم سازی خطوط و تاسیسات گاز را تعریف کرده است که برنامه لازم برای اجرای آن در حال انجام است.

وی در ادامه درخصوص پروژه های کیفی صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات گفت: با همت همکاران واحد IT، انقلابی در این حوزه به وقوع پیوسته و کلیه سیستم های مالی، مشترکین، اندازه گیری، آموزش و …. به صورت مجازی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص مانیتورینگ ایستگاه ها نیز اظهار داشت: هم اکنون تمامی ایستگاه های تقلیل فشار گاز و صنایع استان با هدف پایداری و استمرار جریان گاز مصرف کنندگان در سامانه های این شرکت، مانیتور می شود.

حسین اکبر افزود: علاوه بر ۴۵ ایستگاه تقلیل فشار CGS و ۹۴ ایستگاه CNG، ۷۰۰ مشترک عمده نیز به سامانه مانیتورینگ شرکت گاز گیلان متصل شده و مصارف آنها از راه دور قرائت می شود.

وی در بخشی دیگر از عملکرد معاونت های بهره برداری و مالی و پشتیبانی و واحدهای حقوقی، پژوهش، قراردادها،HSE،  پژوهش و روابط عمومی  و سایر قسمت های شرکت تشکر و قدردانی کرد و از همه مسئولین شرکت گاز درخواست نمود تا همانند گذشته با جدیت برای خدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.

در ادامه محمدحسین ساعتیان رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان گیلان با اشاره به سختی ها و مشکلات سال ۹۹ اظهار داشت: این مشکلات تنها مختص به شرکت گاز استان گیلان نیست و در سطح کشور با آن مواجه بودیم که بحمدالله با درایت مسئولین ذیربط و تلاش و همت پرسنل خدوم صنعت نفت این مشکلات مرتفع شد.

وی در خاتمه با بیان اینکه شرکت گاز استان گیلان در بسیاری از زمینه ها سرآمد و پیشرو است، بر تقویت همه جنبه های شرکت بویژه نقاط بهبود تاکید کرد.

همچنین در این جلسه معاونین و رؤسای واحد ها گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۹۹ در حوزه تحت سرپرستی خود را ارائه کردند.