دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۳ جانباز دوران دفاع مقدس
دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با ۳ جانباز دوران دفاع مقدس
نماینده ولی فقیه در گیلان همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام و در راستای برنامه "علمدار حماسه" با سه جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از ایثار گیلان،  آیت الله رسول فلاحتی امروز همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) در راستای برنامه “علمدار حماسه” به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با محمدرضا عبدالله پور جانباز ۵۰ درصد، حمید مقدسی جانباز ۷۰ درصد و محسن شافعی جانباز ۵۵ درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
امام جمعه رشت با تبریک و تهنیت سالروز میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع) علمدار کربلا و روز “علمدار حماسه” به ۲۲ هزار جانباز عزیز و سرافراز گیلان اظهار کرد: بر حسب وظیفه ای که داریم به محضر سه نفر از جانبازان استان رسیدیم تا اینکه عرض ادب و احترام به این عزیزان داشته باشیم.
وی، جانبازان را تکریم شده خدای تبارک و تعالی، پیامبر گرامی اسلامی(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت عنوان کرد و افزود: قدردان تلاش های مجاهدانه جانبازان عزیز هستیم که جان خود را تقدیم راه خدا کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدرانه مانند خورشید در دنیا می درخشد، تصریح کرد: جانبازان مانند شمع می سوزند و در سایه این سوختن جامعه به امنیت و آرامش می رسد.
آیت الله فلاحتی با قدردانی از صبر و تحمل خانواده های جانبازان، بیان کرد: افتخار می کنیم چنین شخصیت های مجاهدی را در جامعه داریم و خداوند ما را شاکر این نعمت ها قرار دهد.
وی، قدرشناسی از ایثارگران را وظیفه ذاتی همه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: ایثارگران حافظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی هستند.
محمدرضا عبدالله پور جانباز ۵۰ درصد و ۳ هزار و ۶۹ روز اسارت دوران دفاع مقدس را دارد، حمید مقدسی جانباز ۷۰ درصد سال ۱۳۶۷ در منطقه سردشت مجروح شد و محسن شافعی جانباز ۵۵ درصد در سال های ۱۳۶۵ و ۱۳۶۷ دو مرتبه از ناحیه پا و سر به درجه جانبازی نائل آمد.

  • منبع خبر : بنیاد شهید گیلان