پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول
پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول
سیدمهدی خدمت بین دانا مدیر کل بهزیستی گیلان با صدور پیامی فرا رسیدن ماه ربیع الاول را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان متن پیام وی به شرح ذیل است:

حلول ماه ربیع الاول، ماه شکفتن جوانه های تبسم و آمیختن عطر الهی با نفس های دوستداران امامت و ولایت، بر تمامی مسلمانان جهان تبریک و تهنیت باد.

بهار ماه ها ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏ تابد.

ربیع الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان درخشان همبستگی و دوستی است ،
خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت ، مبشر آگاهی و حکمت ، پرچمدار عدالت و برادری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و همچنین ششمین ستاره درخشان آسمان امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) لحظه به لحظه این ماه مبارک را به عطر کرامت و اخلاقیات نبوی معطر و مزین کرده است. اعیاد فرخنده ای که هریک نقطه عطفی در ایجاد وحدت و توسعه مودت میان مسلمانان است.

آغاز امامت و ولایت منجی بزرگ عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) از دیگر مناسبت های ارزشمند و فرخنده‌ این ماه سراسر خیر و برکت است. بی تردید این ایام فرخنده فرصت گرانقدری برای ایجاد وحدت و توسعه دوستی و مودت میان مسلمانان سراسر جهان و پیروان این دین آسمانی است

لذا اینجانب ضمن تبریک مجدد این اعیاد خجسته ، از درگاه پروردگار سبحان توفیق بهره مندی از فضایل این ماه را طلب کرده و امیدواریم در سایه برکات ماه ربیع الاول شاهد تقویت همدلی و همبستگی در میان مسلمانان در سرتاسر جهان باشیم.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان