دیدار و نشست فرماندار شهرستان سیاهکل با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
دیدار و نشست فرماندار شهرستان سیاهکل با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان
فرماندار شهرستان سیاهکل با مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، تخصیص اعتبارات و تجهیز فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، مهندس علی دقیق مدیرکل اداره با حضور در شهرستان سیاهکل به همراه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن دیدار و گفتگو با امین بابایی فرماندار سیاهکل، در جلسه مشترک در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام، تخصیص اعتبارات و تجهیز فضاهای آموزشی بحث و تبادل نظر نمودند.

بابایی فرماندار شهرستان سیاهکل ضمن تشکر و تقدیر از حمایت های همه جانبه مهندس دقیق مدیر کل نوسازی مدارس استان خاطر نشان کرد اولویت بندی در نیاز سنجی و تدوین برنامه جامع در بهینه سازی سازه های موجود آموزشی در تعلیم و تربیت دانش آموزان و معلمین حاذق و کارآمد و بروز در سطوح علمی بر مبنای نیاز اجتماعی جامعه جزء خواستگاه اصلی و محوری شهرستان محسوب می شود.

فرماندار سیاهکل در ادامه بیان کرد: امروزه هرگونه هزینه و اعتبار مالی و برنامه ریزی در جهت بهینه سازی و مولد محوری داشته های آموزش و پرورش تبلور آینده  درخشان در جهت تربیت آینده سازانی است که قادر خواهند بود باعث اعتلای علمی و نبوغ سازی در جهت زایش اختراعات منتهی شونده به سمت استقلال و خودباوری همه جانبه ی کشور باشند

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان