پویش عکاسی «روایت وصل» درباره خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
پویش عکاسی «روایت وصل» درباره خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت کنگره عظیم و جهانی اربعین حسینی و برای ثبت تصاویر راهپیمایی بزرگ اربعین، پویش عکاسی «روایت وصل» را با موضوع «خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی» در سه محور برگزار می‌کند.

رشتستان _ به گزارش روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان به نقل از سایت رسمی این سازمان ، در این پویش از عموم شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین دعوت شده است تا تصاویر این گردهمایی بزرگ شیعیان و عاشقان اهل بیت علیهم‌السلام را برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

این پویش با موضوع کلی «خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی» در سه محور خدمات مشاغل مختلف در پیاده‌روی اربعین؛ سالمندان در پیاده‌روی اربعین و حمایت‌گری و پشتیبانی برگزار می‌شود.
علاقمندان به شرکت در این پویش برای ثبت عکس‌ها می‌توانند از دوربین عکاسی حرفه‌ای یا موبایل استفاده کنند و سوژه عکس‌ها باید در مسیر پیاده‌روی اربعین انتخاب شود.
در فراخوان این پویش اعلام شده است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت یک فایل فشرده حاوی عکس و فایل word اطلاعات شخصی (نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، ‌نشانی پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس‌ها) به نشانی پست الکترونیکی photo@tamin.ir  یا در پیام‌رسان‌های روبیکا، بله و ایتا به شماره ۰۹۱۲۲۰۶۶۸۹۳ ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار به این پویش تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ است و شرکت‌کنندگان و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اجرایی پویش به شماره ۴۵۴۳۶-۰۲۱ تماس بگیرند.
گفتنی است در سال جاری سازمان تأمین‌اجتماعی با ایجاد ۶ موکب در مرزهای کشور و یک موکب در کربلای معلی، خدمات مختلف پذیرایی، اسکان موقت، خدمات درمانی، خدمات ارتباطی و بانکی را به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین ارائه می‌کند.
مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی در مرزهای شلمچه و چذابه استان خوزستان، مهران در استان ایلام، تمرچین در استان آذربایجان‌غربی، میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان و خسروی در استان کرمانشاه به همراه موکب شهدای تأمین‌اجتماعی در شهر کربلای معلی؛ از ابتدای شهریور ماه ارائه خدمات به زائران و مجاوران را آغاز کردند و تا بازگشت همه زائران از کشور عراق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان