پرستاران مظهر انساندوستی ، اسوه های ایثار و نماد خدمت هستند
پرستاران مظهر انساندوستی ، اسوه های ایثار و نماد خدمت هستند
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، با پیامی این مناسبت را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این پیام آمده است :

پنجم جمادی الاولی سالروز ولادت بانویی است که معنابخش شکیبایی و فداکاری بوده و به واسطه درایت و کمال انسانی او را عقیله بنی هاشم مینامیدند و چه زیبا و با شکوه این روز عزیز برای پاسداشت جایگاه و تلاش قشر پرستار برگزیده گردیده است .

پرستاران مظهر انساندوستی و نوعدوستی و اسوه های ایثار و فداکاریند که مدال خدمت بی منت را بر سینه داشته و افتخار همدردی و التیام بخشیدن به آلام بیماران و کمک به آنها را دارا هستند .

پرستاری از مشاغل سخت و طاقت فرسا بوده و در کنار علم و دانش تخصصی نیازمند روحیه قوی و افکاری والا در مسیر تعالی و خیرخواهی است و پرستاران انسانهای ازخود گذشته ای هستند که باید آنها را ستود .

از این رو با تهنیت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت ، روز پرستار را به تمامی فعالان این عرصه مقدس که در سنگر کمک به بیماران جانفشانی مینمایند تبریک عرض نموده و برای همگی این عزیزان به ویژه پرستارانی که در زمره بیمه شدگان تامین اجتماعی و یا شاغل در مراکز درمانی سازمان هستند سلامتی ، شادکامی ، عزت و توفیق روزافزون آرزومندم .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان