همکاری با بخش صنایع بمنظور رونق تولید و اشتغال وظیفه همگانی است
همکاری با بخش صنایع بمنظور رونق تولید و اشتغال وظیفه همگانی است
جلسه هم اندیشی با صاحبان صنایع استان بمنظور تشریح، بحث و گفتگو پیرامون دستورالعمل های جدید تعرفه های برق مشترکین بالای یک مگاوات به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد.

رشتستان – دراین جلسه محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن خیر مقدم به مشترکین صنعتی حاضر در جلسه، خاطرنشان کرد: بدون شک با تعامل و همکاری در کنار تنویر و آگاه سازی بسیاری از فرآیندها تسهیل خواهد شد و این جلسه نیز با همین هدف برگزار شده است.

وی افزود: طی سالیان اخیر با برنامه ریزی های مدون تلاش شده است بهترین شیوه همکاری با صنایع استان مورد اتخاذ قرار گیرد تا هم چرخ صنعت در استان بچرخد و هم برق مطمئن و پایدار برای کل استان تامین شود.

مهدیزاده با تشکر ویژه از صاحبان صنایع استان اظهار داشت: توزیع برق گیلان بعنوان مجری پیاده سازی دستورالعمل های کشور در حوزه برق آمادگی کامل برای همکاری با صنایع را داشته و دارد.

همچنین دراین جلسه اکبر تطهیری مقدم رئیس انجمن مدیران صنایع استان گیلان ضمن تشکر از همکاری توزیع برق استان به ویژه در تابستان سالجاری، اظهار داشت: طی دوسال اخیر برنامه ریزی مدون و همکاری بسیار خوبی بین توزیع برق گیلان و بخش صنعت اتفاق افتاده است که نتیجه آن رضایتمندی بیش از پیش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دریافت نظرات مخاطبین موجبات رشد و توسعه را فراهم می آورد و امیدواریم در تصمیم سازی ها و اجرای امور، نگاه ویژه ای به بخش تولید و صنعت وجود داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه عباس نصیری مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین و همکاران این حوزه به ارائه توضیحات و تشریح دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت توانیر در خصوص شیوه جدید تامین برق مشترکین بالای یک مگاوات و نحوه محاسبات آن پرداختند و به سوالات حاضرین نیز پاسخ داده شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان