همزمان با شهادت سردار دلها، اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان اولین نهاد در سطح کشور بود که توانست پروژه ای بزرگ را به نام مبارک ایشان مزین نماید
همزمان با شهادت سردار دلها، اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان اولین نهاد در سطح کشور بود که توانست پروژه ای بزرگ را به نام مبارک ایشان مزین نماید
به مناسبت فرا رسیدن سالروز ایام شهادت مظلومانه سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه شورای معاونین گفت: شهید سلیمانی الگوی جهاد و اخلاق  بود.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در جلسه شورای معاونین که صبح سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ایام شهادت مظلومانه سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی جهاد و اخلاق  بود.

وی تصریح نمود: اداره کل نوسازی مدارس مفتخر است که توانست به عنوان اولین نهاد در سطح کشور مجتمع آموزشی بزرگ که عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، در پی شهادت سردار عزیز به نام مبارک ایشان مزین نماید.

 مهندس دقیق در ادامه سخنانش در گذشت خیر گرانقدر گیلانی مرحوم حاج حسین محمدی رئیس اسبق مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان و عضو هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت و تعزیت عرض نموده و اظهار داشت: خیرین درس گذشت و ایثار را در مکتب شهدای گرانقدر به خوبی و به زیبایی آموخته اند.

 وی مدرسه سازی را امری متعالی دانست و اظهار داشت: مدرسه سازی یکی از مقدس ترین اموری است که ما با افتخار در این جایگاه ارزشمند با پرداختن به آن، به توسعه زیرساخت های آموزشی می اندیشیم.

 مهندس دقیق با بیان اهمیت و جایگاه رفیع آموزش و پرورش در توسعه پایدار جامعه، ابراز داشت: باید مسئولیت پذیر بوده و با عشق و علاقه کارکنیم تا نام کشور عزیزمان در اوج قله توسعه و پیشرفت با افتخار بدرخشد.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر، ابراز داشت: در ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید خدمات و دستاوردهای انقلاب در حوزه فضاهای آموزشی و تربیتی برای مردم عزیز ارائه شود.

وی به تشریح آئین نامه ها و دستورالعمل های مربوط به افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه ها، بر جذب خیرین و گروههای جهادی در راستای توسعه فضاهای آموزشی استان تاکید نمود.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان