هشتمین اجلاسیه عقیله النسا ملازمان حرم در رشت
هشتمین اجلاسیه عقیله النسا ملازمان حرم در رشت
استاندار گیلان با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت شهدا و خانواده شهدا استوارتر از همیشه است، گفت: رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام امروز در غزه در حال انجام هر جنایتی هستند و به آن افتخار می‌کنند که این امر نشان دهنده وقاحت و خون‌خواری آنان است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ اسدلله عباسی عصر (شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲)  با همراهی کیا عاشوری فرماندار رشت در هشتمین اجلاسیه عقیله النساء ملازمان حرم در سالن اجتماعات شهدای ناجا گیلان با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم برخی‌ها انتخابات را زیر سوال ببرند؛ آنهم انتخاباتی که مقام معظم رهبری فرمودند مردم جهاد کرده اند، اظهار کرد: عده‌ای و برخی از خانواده شهدا با زبان روزه رای خود را به صندوق انداختند ولی برخی از افراد در تلاشند تا انتخابات را زیر سوال ببرند که جای تاسف دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به وحدت و همبستگی تمامی مسوولان برای مسئله عفاف و حجاب بیان کرد:در بحث عفاف و حجاب همه باید با کمک همدیگر فضا را معنوی و مدیریت کنیم و خوشبختانه وحدت خوبی در گیلان در این خصوص حاکم است.

استاندار گیلان با اشاره دیدار خود با خانواده شهدای مدافع حرم در ۱۰ اسفند سال جاری گفت: وقتی در آن جلسه شرکت کردم واقعا منقلب شدم و از آنان خواستم که با دل پاک خود دعا کرده و از فرزندان شهید خود بخواهند ملت ما را سرافراز کنند.

وی تصریح کرد: به برکت خون پاک شهدا و دعای خیر مادران شهدا ملت ایران در انتخابات ۱۱ اسفند حماسه خلق کردند.

عباسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به برکت شهدا و خانواده شهدا استوارتر از همیشه است، بیان کرد:رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام امروز در غزه در حال انجام هر جنایتی هستند و به آن افتخار می‌کنند که این امر نشان دهنده وقاحت و خون‌خواری آنان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فداکاری مدافعین حرم در کشور سوریه و عراق افزود: اگر مدافعین حرم نبودند و در مقابل وحوش داعش، آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله نمی‌کردند خدا می دانست چه بلایی  داعشی‌های خونخواران بر سر ملت ایران می‌آوردند.

استاندار گیلان با اشاره به فداکاری ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته تصریح کرد: همان کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند علنا به جنایتکار بودن خود اعتراف می‌کنند ولی ملت ایران ۴۵ سال مقاومت، ایستادگی و جهاد کرده و به گفته مقام معظم رهبری اکنون در حال رسیدن به قله هستیم.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت