نشست مدیرکل بهزیستی استان گیلان با مسئولین مراکز مثبت زندگی
نشست مدیرکل بهزیستی استان گیلان با مسئولین مراکز مثبت زندگی
صبح روز بیست و یکم فروردین ماه نشست هم اندیشی دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان با حفظ رعایت پروتکل های بهداشتی با نمایندگان مسوولین مراکز مثبت زندگی برگزار شد.

به گزارش رشتستان به نقل از بهزیستی گیلان،دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان بیان داشت : بهزیستی به عنوان سازمانی که متولی سلامت اجتماعی است، و هدف از این مراکز تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی می باشد،

وی افزود : سازمان بهزیستی با صدور مجوز مراکز مثبت زندگی پیگیری ۲۲ مورد از فعالیت هایی که درخصوص ارائه خدمت به جامعه هدف می‌باشد را به این مراکز واگذار کرده است که بازدید از محل سکونت توانخواهان و مددجویان و تنظیم گزارش مددکاری از اولویت برنامه‌های کاری مراکز مثبت زندگی است.

وی خاطرنشان کرد: حفظ کرامت انسانی مددجویان و تلاش مضاعف بر توانمندسازی آنان در جهت خروج ۱۰ درصدی مددجویان تحت پوشش از چرخه حمایت سازمان یکی از وظایف مهم مراکز و مددکاران می‌باشد.

در ادامه مسئوولین فنی مراکز مثبت زندگی به ارائه گزارش از آمادگی لازم برای ارائه خدمات پرداخته و چالش‌ها و مشکلات پیش رو را مطرح کرده و به بحث و تبادل نطر پرداختند