نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد
نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد
نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان و رئیس شورای هماهنگی مدیران، آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان و سایر مدیران شورای هماهنگی به میزبانی اداره کل بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان در این نشست با اشاره در پیش بودن انتخابات یازدهم اسفند، این روز را روز تجلی اتحاد مردم خواند و گفت: مردم همیشه در صحنه ما همیشه با حضور در مشارکت های مردمی نشان داده اند که هیچگاه دست از آرمان هایشان برنمی دارند و همواره پای ارزشهای انقلاب اسلامی می ایستند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت تمامی آحاد جامعه نشان دهنده ی آن است که مردم ما درک بالایی از توطئه های دشمن دارند و به واسطه همین بینش بالا تمامی نهادها می بایست اقدامات لازم را در جهت مشارکت حداکثری عموم مردم در پای صندوق ها انجام دهند.

آقاجانی در ادامه این نشست انجام اقدامات دولت را بر اساس منویات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: دشمنان با رخنه در وحدانیت و اتحاد مردم قصد اعمال تحریم های ظالمانه را دارند که خوشبختانه با اقتدار و مقاومت ملت سرفراز ایران تمامی این توطئه ها بی اثر گشتند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در پایان بر لزوم استفاده بهینه شورای رفاه استان از تمامی ظرفیت‌ها و تشکلهای گیلان تاکید کرد و گفت: اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات اساسی در روز انتخابات و مشارکت بالای مردم منجر خواهد شد تا علاوه بر حفظ منافع مردم، آرمان‌های انقلاب نیز به درستی به مسیر خود ادامه دهد و در این راستا بر همگان وظیفه است تا با حضور چشمگیر بار دیگر حماسه ای پیروزمندانه خلق کنیم.

همچنین در ادامه این نشست نیز آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان مواردی را در خصوص اهم اقدامات اداره کل بهزیستی گیلان عنوان کرد و گفت: سازمان بهزیستی همواره با همکاری شرکای اجتماعی و مراکز تحت نظارت اقدامات لازم را در ایام سرنوشت ساز انتخابات انجام داده است.

وی به برپایی مناسبت های مختلف و تبیین موضوع مهم در ادارات بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: بهزیستی گیلان طی هماهنگی های لازم و نظارت مستقیم بر کانون و مراکز تابعه همراه و همگام با سیاست های سازمان اقدامات لازم در خصوص مشارکت حداکثری آحاد مردم به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی صورت داده است که امیدواریم با حضور پرشور ملت غیور ایران حماسه ای دیگر در تاریخ زرین انقلاب اسلامی ایران رقم بخورد.

در ادامه نیز هریک از مدیران عضو شورای هماهنگی به ارائه گزارش و عملکرد دستگاه های مربوطه پرداختند.

  • منبع خبر : بهزستی گیلان