امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت رسانه‌ها است
امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت رسانه‌ها است
فرماندار شهرستان رشت امیدآفرینی را یکی از رسالت های مهم رسانه ها عنوان کرد و افزود: امروز مردم کشور ما با انبوهی از تبلیغات منفی رسانه های خارجی و داخلی بنباران می شوند؛ لذا امیدآفرینی امروز مهم ترین مسئولیت و اولویت همه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، حمیدرضا امام پناهی ظهر چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با مدیر و کارکنان خبرگزاری ایرنای گیلان‌ که به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: قطعاً دولت سیزدهم با رویکرد انقلابی و مردمی، خبرنگار را یک فرصت می داند تا بتواند با ارایه خدمات بهتر و آگاهی سازی از مسائل روز گام‌های موثری بر دارد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت سنگین و مهمی در اطلاع‌رسانی بر عهده دارند، افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در جنگ باورها، در کنار تبیین مسائل باید در برابر بنگاه‌های خبرساز خارجی نیز مقابله کنند.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به نقش محوری خبرگزاری جمهوری اسلامی و لزوم بیان دستاوردهای دولت و اقدامات انجام شده گفت: خبرگزاری ایرنا در تشریح عملکرد دولتمردان و همچنین انتقال مطالبات بحق مردم نقش محوری و جایگاهی ویژه دارد.

امام پناهی در ادامه به انبوه مشکلات بر زمین مانده از سالهای گذشته و سنگینی بار آن بر دوش دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم با وجود بدهی‌های معوق سنگین که از دولت قبل به جا مانده از یک طرف و فشارهای بین‌المللی از طرفی دیگر، ایستادگی کرده و با اراده در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، روابط بین‌الملل، صنعت و گردشگری گام‌های موثری برداشته است.

وی با اشاره به سیاه‌نمایی برخی رسانه‌ها و هجمه های ناروا به دولت بیان داشت: این رسانه ها برای اینکه کارهای نکرده و اشتباه دولت گذشته را توجیه کنند، کارهای این دولت را سیاه‌نمایی می‌کنند.

راه‌اندازی میز خدمت با هدف رفع مشکلات

فرماندار رشت در ادامه با اشاره به راه اندازی میز خدمت در سطح شهرستان اظهار داشت: میز خدمت را با هدف شنیدن و بررسی میدانی مشکلات مردم شهرستان و رفع دغدغه های آنان در محلات مختلف راه اندازی کرده‌ایم.

امام پناهی با بیان اینکه با نگاه اعتقادی پای کار هستیم افزود: تا زمانی که مسئولیتی بر عهده داریم باید با بهره گیری از فرصت خدمات رسانی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم ضمن اینکه برای انجام وظایف خود پذیرای نظرات رسانه ها در موضوعات مختلف هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات سایت سراوان رشت “محل دفن زباله” و نارضایتی مردم طی ماه های گذشته اظهار داشت: رفع معضل ۳۷ ساله سراوان زمان می برد البته مسئولان مربوطه برای رفع این مشکل پای کار هستند و اقداماتی در حال انجام است.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت