برپائی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در استان گیلان
برپائی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در استان گیلان
بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان با ارائه بیش از ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی از 13 آذر ماه سالجاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گشایش یافت.

 به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ این نمایشگاه در راستای شعار سال با عنوان”پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم” با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز ۱۳ آذر ماه سالجاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان برای بازدید علاقمندان دایر شده است.

توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، هدفمند کردن ارتباطات کنشگران این زیست بوم، ارائه پژوهش‌ها و عملکردهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، ارائه نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی و نمایش توانمندی‌های فناوران به منظور استفاده از فناوری در رفع نیازهای فناورانه استان از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳۱ دستگاه اجرایی استان و بیش از ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی عرضه شده‌ است.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان تا پانزدهم ماه جاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان در کیلومتر پنج جاده تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

شایان ذکر است، شرکت آب منطقه ای گیلان با ارائه ۴ طرح پژوهشی و برپائی غرفه در این نمایشگاه حضور فعال دارد.

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان