موفقیت های اداره کل در سالهای اخیر در گروی وحدت و همدلی با مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان است.
موفقیت های اداره کل در سالهای اخیر در گروی وحدت و همدلی با مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان است.
روز چهارشنبه مورخ 1400/۱۲/18 مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، سیدابوالقاسم میرمسعودی رئیس و بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان با دکتر محمد فائزی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان در خصوص راههای توسعه فضاهای آموزشی استان گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی نوسازی و تجهیز مدارس گیلان: مهندس دقیق در ابتدای این دیدار با تاکید بر جایگاه ویژه اداره کل نوسازی مدارس گیلان در سطح کشور و با برشمردن موفقیت های اداره کل در چند سال اخیر، ابراز داشت: موفقیت های اداره کل در سالهای اخیر در گروی وحدت و همدلی با مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان است.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان به همت کارکنان پرتلاش و متعهد خود در بسیاری از شاخص ها حائز رتبه برتر در سطح کشور بوده، یادآور شد: امیدوارم در سال جدید نیز با تلاش و همدلی بیشتر با مجمع خیرین و آموزش و پرورش بتوانیم با توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی در شان مردم فرهیخته استان گیلان باشیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با یادآوری نقش مهم خیرین در توسعه فضاهای آموزشی استان ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش های ارزشمند مجمع خیرین مدرسه ساز شاهد حرکت های بسیار خوبی در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری در استان هستیم.

 در ادامه حاج سید ابوالقاسم میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان با اعلام آمادگی هرچه بیشتر مجمع در تداوم همکاری با اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان اظهارداشت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان مثل گذشته با تمام توان در کنار اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان بوده و در توسعه زیرساخت های آموزشی تلاش خواهد نمود.

  حاج بهمن یعقوبی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز نیز در این دیدار خطاب به مدیرکل جدید آموزش و پرورش و با بیان اینکه رسالت بسیار سنگینی را به دوش گرفته اید، اظهارداشت: امیدوارم با نشستهای کارشناسی شده در جهت مشکلات بجا مانده از املاک اهدایی خیرین بتوانیم در آینده نزدیک به رفع آن برآییم.

 در پایان دکتر فائزی مدیرکل آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، آمادگی خود را در جهت رفع دغدغه مجمع خیرین با بکارگیری کارشناسان مرتبط اعلام نمود.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان