بازدید شهردار رشت از محله معلولین
بازدید شهردار رشت از محله معلولین
شهردار رشت در راستای دیدار چهره به چهره با مردم محلات کم‌برخوردار شهر، اینبار به همراه معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در محله معلولین حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با مردم، از نزدیک مسائل و مشکلاتشان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش رشتستان به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت روز (سه‌شنبه ۲۶ اسفند) در راستای دیدار چهره به چهره با مردم محلات کم ‌برخوردار شهر، اینبار باهمراهی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در محله معلولین حضور پیدا کرد و ضمن گفت‌ وگوی صمیمانه با مردم، از نزدیک دغدغه‌ها مسائل و مشکلاتشان را مورد بررسی قرار داد.

شهردار رشت در حاشیه این بازدید در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: در راستای رسیدگی به مشکلات محلاتی که در حاشیه شهر قرار دارند و بر اساس برنامه‌های از قبل تنظیم شده‌ای که شهرداری در دستور کار خود قرار داده است امروز در محله معلولین رشت حضور پیدا کردیم تا در خدمت مردم خوب آن باشیم.

احمدی رصد مشکلات و مسائل مردم، بررسی معضلات و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع کمبودها و نواقص را یکی از اهداف حضورش در محله معلولین رشت خواند و تصریح کرد: در این بازدید میدانی مردم خوب محله معلولین رشت مسائل خود را مطرح کردند تا ما هم طبق یک برنامه زمانبندی مشخص بتوانیم به یاری آنان بشتابیم و ارائه خدمت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای رفع بسیاری از مشکلات موجود در محله معلولین رشت باید سایر دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان هم مشارکت کنند و وارد میدان شوند افزود: آسفالت و لکه‌گیری خیابان، کوچه‌ها و معابر از جمله موضوعاتی بود که مردم این محله نسبت به آن تاکید داشتند.

شهردار رشت ایجاد مراکز و اماکن فرهنگی را نیز از دیگر نیازهای مطرح شده مردم محله معلولین رشت اعلام کرد و گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری رشت این است که بر اساس اولویت‌هایی که تدوین کردیم بتوانیم در یک زمان مشخص نسبت به رفع کمبودها در محلات کمتربرخوردار شهر اقدام کنیم.

احمدی در پاسخ به این پرسش که رفع مشکلات محله معلولین رشت چقدر زمان می‌برد هم خاطرنشان کرد: قطعاً حل و فصل برخی از مشکلات محله معلولین به جهت دخیل بودن وظایف چندین دستگاه و اداره ممکن است کمی زمانبر باشد اما ما در مجموعه شهرداری رشت برای تسریع در این روند تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.