مهلت شرکت در جشنواره جوان خلاق لاهیجی تمدید شد
مهلت شرکت در جشنواره جوان خلاق لاهیجی تمدید شد
مهلت ثبت نام و شرکت در این رویداد فرهنگی بزرگ شهرستان تا پایان بیستم دی ماه 99 تمدید شد.

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان، بر اساس اعلام رییس شورای سیاست گذاری اولین جشنواره جوان خلاق لاهیجی “شهید ابوالحسن کریمی” به دلیل استقبال شرکت کنندگان و تقاضای افزایش زمانی برای ارسال مدارک، مهلت ثبت نام و شرکت در این رویداد فرهنگی بزرگ شهرستان تا پایان بیستم دی ماه ۹۹ تمدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی امام جمعه و رییس شورای سیاست گذاری اولین جشنواره جوان خلاق لاهیجی ضمن اعلام این خبر افزود: علاوه بر گواهی و تقدیرنامه های ملی و بین المللی ،جوانان خلاقی که در زندگی و کسب وکار خود هم پیشرو بوده اند عکس و توضیحات فعالیت خود را در وبسایت این جشنواره بارگذاری کنندو همچنین هر جوانی که دارای ایده و طرح بدیعی است می تواند دراین رقابت حضور داشته باشد. در باره مزایای این جشنواره اعلام داشت: علاوه بر جایزه اصلی ، اختصاص وام با بهره پایین و عضویت در مراکز علمی نیز برای برگزیدگان در نظر گرفته خواهد شد. رییس شورای سیاست گذاری جشنواره ضمن دعوت مجدد از جوانان برای حضور در این رویداد فرهنگی افزود: جوانان خودشان را باور داشته باشند، آنها می توانند هر آنچه که ویژگی محسوب می شود را در جشنواره ارائه دهند. ما جوانان موفق زیادی داریم که ساکن یا متولدشهرهای لاهیجان،رودبنه وسیاهکل هستند و می توانند در زیرشاخه های متعدد این جشنواره اهم از دینی ،قرآنی ،فرهنگی ، علمی ، بهداشتی ،حوزوی ،ورزشی ، کارآفرینی، ، اجتماعی، دانشگاهی، رسانه ای، ابتکار و اختراع، دهیاری و شوراها، مدیریت، فنی و مهارتی شرکت کنند.وی این جشنواره را سنگ بنای جشنواره های آینده خواند و افزود: این جشنواره طلایه دار جشنواره های بزرگ دیگری خواهد بود که در سال های آتی توسط این شهرستان برگزار خواهد شد. این مسئول همچنین تصریح کرد: حتما چند مهمان کشوری در آیین اختتامیه این جشنواره دعوت می شوند و پس از اتمام مهلت ثبت نام ، هیات داوران که متشکل از ۵تا ۷ تن از اساتید بنام دانشگاه های کشور هستند مدارک ارسالی را بررسی و نتایج را اعلام خواهند نمود. وی در پایان اشاره داشت: اختتامیه جشنواره جوان خلاق لاهیجی اسفند امسال به طور حتم برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری آن به صورت حضوری یا مجازی منوط به وضعیت موجود به دلیل همه گیری بیماری کرونا خواهد بود.

یادآور می شود برای شرکت در اولین جشنواره جوان خلاق لاهیجی به نشانی http://ycl.liau.ac.ir مراجعه نمایید و همچنین برای رفع ابهامات با شماره ۰۱۳۴۲۲۴۳۰۱۲ و ۰۱۳۴۲۳۳۵۲۸۳ تماس حاصل فرمایید.