مراسم افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت و تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور برگزار شد
مراسم افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت و تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور برگزار شد
مراسم افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت و تجلیل از فعالان صنعت ورزش کشور، عصر روز سی ام مهرماه؛ با حضور دکتر برنا فیروزی معاون وزیر ورزش و جوانان، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مجیدرضا اصلاحی معاون پشتیبانی بهزیستی گیلان، مهدی باقر پور مسئول حوزه تربیت بدنی بهزیستی استان ، رؤسای هیئت های ورزشی و سایر مسئولین استانی وشهرستانی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی گیلان – دکتر فیروزی در همایش افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت در رشت، اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی خوش درخشیدند و مایه افتخار و سربلندی ایران و گیلان شدند.

وی با محکومیت جنایت صهیونیسم جهانی علیه مردم غزه و فلسطین افزود: جامعه ورزشی انزجار و نفرت خویش را نسبت به رژیم کودک کش و جعلی صهیونیست ابراز داشتند و به اقدامات جنایتکارانه آنها علیه مردم مظلوم فلسطین واکنش نشان دادند.

در ادامه این مراسم جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز اظهار داشت : استان گیلان مهد استعدادهای درخشان، فرهیختگان ،قهرمانان و همچنین سرزمین هشت هزار شهید والامقام است که ۳۶۰ شهید ورزشکار و قهرمان را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب کرده است .

وی افزود : قهرمانان خوشنامی در رشته های مختلف ورزشی چه به صورت تیمی و چه انفرادی از گیلان داریم که برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کرده اند .

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به کسب مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات آسیایی هانگژو چین ،اظهار داشت : در حوزه ورزش قهرمانی ۸ مدال خوشرنگ حاصل تلاش ورزشکاران و قهرمانان گیلانی برای کشور و استان بوده است .

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان