مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در زمره یکی از مدیران برتر جهادی کشور معرفی گردید
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در زمره یکی از مدیران برتر جهادی کشور معرفی گردید
بر اساس ارزیابی انجام شده از اجرای میزهای خدمت جهادی ادارات و دیدارهای چهره به چهره مردمی به عنوان شاخصی نقش آفرین با آثار و دستاوردهای ارزشمند ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان یکی از موثرین و فعالین برتر این حوزه مورد تجلیل کشوری قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از امور فرهنگی و روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در لوح صادره از سوی فضل الله کفیل ، مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور آمده است :

سازمان بسیج ادارات و کارمندان به عنوان یکی از اقشار پیشتاز و موثر با هدف نقش آفرینی و کارآمدسازی و ارتقاء سلامت نظام اداری کشور و نقش آفرینی و تحقق دولت اسلامی اقدام به اجرای میزهای خدمت جهادی عمومی و تخصصی در چند سال اخیر نموده است .

دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم و مشاهده مشکلات و کاستی ها از نزدیک و تلاش برای رفع آنها و نیز خنثی سازی عملیات سنگین روانی دشمن و بزرگ نمایی مشکلات و القای یاس و ناامیدی در مردم از نتایج مهم این نهضت سراسری بوده است .

ملاحظه اثرات ملموس اجرای برنامه میزهای خدمت جهادی به عنوان راهی میانبر و مسیری مکمل در ارائه خدمت بی منت به مردم به نحوی بوده است که فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( دام ظله العالی ) از آن به عنوان یکی از اقدامات شاخص بسیج در امر خدمت رسانی یاد کردند .

اکنون که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر (عج ) به عنوان یکی از موثرین و فعالین برتر برگزاری میزهای خدمت جهادی در استان انتخاب شده اید بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از خدمات خالصانه و تلاش مجدانه جنابعالی در امر برگزاری میزهای خدمت جهادی اعلام داشته و موفقیت روزافزون شما را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تا رسیدن به آرمانهای والای آن از درگاه احدیت مسئلت می نمایم .

شایان ذکر است این لوح توسط جناب سرهنگ حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و با حضور سرهنگ رنجبر مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان و علی چراغی فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش این اداره کل ، طی مراسمی به مدیرکل تامین اجتماعی گیلان تقدیم گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان