فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت
فرارسیدن روز دانشجو را تبریک گفت
همزمان با شانزدهم آذر مصادف با روز دانشجو، مهندس علی فتح اللهی با ارسال پیامی، این روز را به جامعه دانشگاهی به ویژه دانشجویان شهرستان رشت تبریک گفت.

به گزارش رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ با فرارسیدن روز دانشجو فرماندار رشت طی پیامی این روز را تبریک گفت، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
شانزدهم آذر ماه سالروز شهادت دانشجویان مسلمان و مبارز ایران زمین در سال ۱۳۳۲ که نشان  از  مقاومت و ایستادگی این دلیر مردان در برابر زیاده خواهی ، سلطه خارجی و دیکتاتوری  رژیم  شاهنشاهی دارد؛ به عنوان نقطه عطفی در در تاریخ مبارزات سیاسی ملت ایران، یادآور رسالت و نقش دانشجویان این مرز و بوم در نهضت اصیل دانشجویی و طلایه داری این قشر فهیم جامعه در مبارزه  با جهل و نادانی و حراست از عدالت خواهی ، آزادی و آزادگی  است.
پیام این روز  برای نسل دانشگاهی  ما پیام درک و تحلیل هوشمندانه شرایط حاکم بر جهان و ایران و تلاش در جهت ارتقای توانمندی های علمی و پژوهشی، تقویت اقتصاد ملی و تحقق توسعه مبتنی بر ظرفیت های داخلی می باشد.
اینجانب با ادای احترام به روان پاک دانشجویانی که جان خویش را در راه استقلال، آزادی و سرافرازی ایران عزیز نثار کردند، فرارسیدن روز دانشجو را به آحاد دانشجویان میهن اسلامی به ویژه دانشجویان فهیم و پرافتخار شهرستان رشت تبریک عرض می نمایم.
علی فتح اللهی_فرماندار شهرستان رشت