عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در هفته جاری پرداخت خواهد شد
عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در هفته جاری پرداخت خواهد شد
بر اساس مصوبه هیات وزیران ، مبلغ عیدی بازنشستگان در سالجاری یک میلیون و 800 هزار تومان است و بابت همسر مبلغ ثابت پانصد هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت 200 هزار تومان به این رقم افزوده می شود .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۱۱۲۰۰ نفر بازنشسته ، ۷۱۸۵ نفر ازکارافتاده و ۵۸۰۰۰ بازمانده جامعه مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان را تشکیل میدهند افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام شده با تکمیل لیست عیدی ها ، از روز شنبه ۱۳ اسفند ماه واریز عیدی مستمری بگیران سازمان در دستور کار قرار گرفته است و پیش بینی میگردد این مهم طی سه روز به انجام  رسد .

وی با بیان اینکه این واریزها به مثابه پرداخت حقوق مستمری بگیران به شکل متمرکز از تهران انجام میگردد اذعان داشت : بر اساس تدابیر اتخاذ شده با توجه به حجم وسیع ۴ میلیون نفری مستمری بگیران در سطح کشور ، فرایند واریز عیدی ها در چند روز و در طول هفته جاری انجام میپذیرد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همچنین اذعان داشت : حسب برآوردهای انجام شده بابت عیدی مشمولین در سطح استان گیلان نیاز به مبلغی در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان میباشد .

وی خاطر نشان ساخت بازنشستگانی که در طول سال ۱۴۰۱ به این جرگه پیوسته اند به نسبت ماههایی که مستمری بگیر گشته اند عیدی دریافت مینمایند مثلاً اگر فردی در اول تیرماه امسال به افتخار بازنشستگی نائل شده باشد نه دوازدهم مبلغ عیدی را دریافت مینماید .

شایان ذکر است مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سال جاری حسب مصوبه هیأت‌وزیران یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که بابت همسر مبلغ ثابت ۵۰۰ هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت ۲۰۰ هزار تومان به این مبلغ افزوده می‌شود.

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان