عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لاهیجان تا پایان مهر ۱۳۹۹
عملکرد شرکت توزیع نیروی برق شهرستان لاهیجان تا پایان مهر ۱۳۹۹
احداث قریب به 10كیلومتر شبكه فشار ضعیف و متوسط در شهرستان لاهیجان تا پایان مهر 1399.

به گزارش رشتستان به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ،مهندس علیرضا نصوری مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان اظهار داشت: از ابتدای سال و باوجود تنگناهای مالی و شیوع گسترده بیماری کرونا، به همت همکاران امور توزیع برق لاهیجان با تلاش های شبانه روزی ۸٫۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱٫۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح شهرستان لاهیجان احداث شده است.
وی افزود: از ابتدای سال ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور نصب شد و تعداد ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور برق تعمیر و افزایش قدرت داده شد.
مدیر توزیع برق شهرستان لاهیجان گفت: تا پایان مهر ماه ۵۹ پروژه برای رفع ضعف برق مشترکین به اجراء درآمد.
نصوری خاطرنشان کرد: ۲۶٫۳ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می شود بازسازی شبکه های فرسوده با سرعت بیشتری انجام پذیرد تا در طول سال به ویژه در زمان وقوع بحران های جوی کمترین مشکل برای مشترکین محترم اتفاق بیفتد.
وی ابراز داشت: ۱۴۷۶ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق لاهیجان در ۷ ماه اول سال افزوده شد و در صد وصول مطالبات در کل شهرستان ۹۸٫۹ درصد می باشد .
نصوری در پایان ضمن تشکر از مردم و مسئولین این شهرستان در همراهی امور توزیع برق لاهیجان برای انجام پروژه ها و خدمت رسانی به مردم گفت: برای مجموع اقدامات مذکور تا پایان مهر سالجاری ۱۸٫۴ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و امید است با همراهی مسئولین بتوایم به اهداف خود در بهسازی شبکه های توزیع برق و تامین برق پایدار نایل آییم.

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان