بازدید سرزده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده های تابعه
بازدید سرزده معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشکده های تابعه
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به منظور بررسی کیفیت غذای دانشجویی و نحوه‌ی توزیع آن، از سالن غذاخوری دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و دانشکده پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا ) ؛ دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به منظور بررسی کیفیت غذای دانشجویی و نحوه‌ توزیع آن، از سالن های غذاخوری دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی و دانشکده  پرستاری و مامایی شهید بهشتی رشت بازدید کرد .
وی در این بازدیدها،  ضمن بررسی کیفیت غذا و مواد غذایی به‌کار گرفته شده در طبخ غذای دانشجویی، از نزدیک مشکلات مطروحه را مورد بررسی قرار داد .
وی همچنین طی گفت و گویی با دانشجویان،  میزان رضایت آنها را  در خصوص کیفیت و نحوه‌ توزیع غذا جویا شد و دانشجویان نیز ضمن تقدیر از پیگیری‌های وی ، مسائل و مشکلات رفاهی خود را  مطرح کردند.
دکتر مهرابیان  در این  بازدید، با بیان اینکه تهیه غذای سالم و مفید برای دانشجویان یکی از برنامه های مهم دانشگاه محسوب می شود ، اظهار داشت؛   در تهیه غذای دانشجویی علاوه بر کیفیت غذا، بر اساس نیازهای تغذیه ای دانشجویان برنامه ریزی نموده ایم و رعایت توزیع مناسب غذا از اصول مهمی است که باید بیش از پیش  به آن توجه نمائیم.
وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که تغییرات قابل ملاحظه ای در نحوه  تهیه مواد اولیه برای طبخ غذای دانشجویی صورت گرفته است ، افزود: مواد اولیه غذایی از ابتدای تیر ماه  سال جاری به منظور ( بهبود کیفیت غذای دانشجویی ) ، توسط دانشگاه خریداری  و در اختیار پیمانکار قرار داده می شود.
وی با اشاره به  اینکه رییس دانشگاه  و سایر مسئولان دانشگاه نیز توجه ویژه‌ای به کیفیت تغذیه دانشجویان  دارند، گفت ؛ به منظور  ارتقای سطح خدمات دهی به دانشجویان، صنعتی سازی  آشپزخانه دانشکده های تابعه دانشگاه، در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه درخاتمه ازصبرو شکیبایی و نظرات سازنده‌ دانشجویان تقدیر کرد .
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان