اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در میدان شهدای ذهاب رشت
اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در میدان شهدای ذهاب رشت
استاندار گیلان گفت : جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از هر زمانی به حمایت از ملت ستمدیده فلسطین برخیزند و با وحدت و تمسک به مبانی وحدت بخش اسلام گامی برای احیای حقوق اساسی و طبیعی این ملت مظلوم بردارند.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ اسدالله عباسی پیش از ظهر (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ) با همراهی کیا عاشوری سرپرست فرمانداری رشت در اجتماع باشکوه مردم مومن و ولایتمدار رشت در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان بی پناه غزه در جمع خبرنگاران افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره از جبهه حق علیه باطل و مظلومان و آزادی خواهان جهان دفاع کرده و می کند.

وی عنوان کرد: این حضور یکپارچه مردم ایران و نیز ملتهای مسلمان در صحنۀ حمایت از فلسطین موجب خواهد شد تا دست رژیم جعلی صهیونیستی و کشورهای استکباری در این جنایات علیه بشریت رو شود و همگان بدانند که این رژیم سفاک همیشه ظالم و ملت فلسطین مظلوم بوده اند.

وی اظهار کرد: وقتی سازمان های حقوق بشر که بر خلاف ماهیت خود در مقابل این جنایات، تجاوز و نسل کشی اسرائیل به سرکردگی آمریکا در سکوتی مرگبار فرو رفته اند باید ملت های آزاده یکپارچه فریاد شوند آنگونه که امروز مردم ایران اسلامی و گیلان سرافراز برخاسته اند.

استاندار گیلان تصریح کرد: ملت ما امروزهم، بار دیگرهمبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین و حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم غزه را اعلام می کند، انشاالله شاهد پیروزی بر اهل کفر باشیم.

مردم گیلان امروز در حمایت ملت فلسطین و زنان و کودکان به خون تپیده غزه به میدان آمدند و در رشت با حضور پرشور در میدان شهدای ذهاب در حمایت از این مردم مظلوم فریاد مرگ بر اسراییل سردادند.

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم رشت روز شنبه همپای سایر ایرانیان در اجتماع همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از زنان و کودکان بی پناه غزه، در میدان شهرداری رشت تجمع کردند و جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

در تجمع مردم رشت در حمایت از زنان و کودکان فلسطینی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی، سیاسی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانی کرد.

همچنین در پایان این تجمع پرچم های آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شده و بعد از آن قطعنامه‌ای در هفت بند قرائت شد که در بخشی از آن، تجمع کنندگان خواستار جلوگیری از کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی، آتش بس فوری، رفع محاصره غزه و نجات مجروحان شدند.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت