سرویس های بیشتری در اپلیکیشن تامین من راه اندازی گردید
سرویس های بیشتری در اپلیکیشن تامین من راه اندازی گردید
با هدف توسعه و دسترسی راحت تر و تسهیل مسیرهای ارائه خدمات در بستر برنامه های کاربردی ، تعداد سرویس های تمهید شده در (( اپلیکیشن تامین من )) سازمان تامین اجتماعی به پنجاه و سه خدمت افزایش یافته و بهبودهایی نیز در آن فراهم گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس اعلام رئیس مرکز فناوری اطلاعات ، آمار و محاسبات این سازمان ، در راستای توسعه و تسهیل ارائه خدمات غیرحضوری به ذی‌نفعان سازمان و هم‌زمان با یوم الله ۱۳ آبان ، نگارش شماره ۱٫۹٫۲ برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من»، از تاریخ ۱۳‏‏‏‏/۰۸‏‏‏‏/۱۴۰۲ در دو نسخه Android و PWA جهت بهره‌برداری عموم کاربران منتشر خواهد گردید.

بر این اساس با انتشار نگارش مذکور، در مجموع ۵۳ خدمت غیرحضوری از طریق برنامه کاربردی فوق در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت .

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ویژگی‌های جدید این برنامه را شامل

  • اضافه شدن سرویس اعتراض به سوابق دارای کسری کارکرد یا اشکال
  • اضافه شدن سرویس پرونده الکترونیک من
  • اضافه‌شدن قابلیت حالت تیره (Dark Mode)
  • اضافه شدن قابلیت رنگ پویا در اندروید +۱۳ (Dynamic Color)
  • اعمال فرآیند جدید درگاه پرداخت حق بیمه

اعلام و خاطر نشان ساخت بهبودهای انجام شده شامل موارد زیر میباشد .

  • اصلاح نمایش قیمت دارو در بخش مشاهده نسخ الکترونیک
  • اصلاح دسترسی برنامه به حافظه در اندروید +۱۳

شایان ذکر است علاقمندان میتوانند اپلیکیشن همراه تامین من را از طریق صفحه اصلی سایت رسمی این اداره کل به نشانی gilan.tamin.ir دانلود نمایند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان