سخاوت جبالی سرپرست اداره گاز آستارا شد
سخاوت جبالی سرپرست اداره گاز آستارا شد
روز یکشنبه 26 تیرماه 1401 مراسم معارفه سرپرست اداره گاز آستارا با حضور فرماندار این شهرستان و همچنین معاون بهره برداری و رؤسای حراست و روابط عمومی گاز گیلان در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان، در این مراسم از زحمات آقای محمدرضا صدقکار رئیس پیشین اداره گاز آستارا که به مقام بازنشستگی نائل آمدند، تقدیر بعمل آمد و حکم سرپرستی این اداره به آقای سخاوت جبالی اهدا شد.

در ابتدای این مراسم آقای عنایت رضایی‌پور فرماندار آستارا از تلاش ها و خدمات آقای صدقکار در مدت تصدی ریاست اداره گاز این شهرستان قدردانی کرد و گفت: اداره گاز، تحت مدیریت ایشان همواره یکی از ادارات نمونه شهرستان بلحاظ ارائه خدمات کمی و کیفی و همچنین تکریم ارباب رجوع بوده است.

همچنین در این برنامه آقای محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی فرمانداری آستارا با این شرکت درجهت حل مسائل و مشکلات مرتبط با گاز، از همکاری شایسته و مستمر فرماندار و مسئولین این شهرستان برای خدمات رسانی به مردم و مشترکین گاز طبیعی تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی اداره گاز شهرستان آستارا توسط فرماندار این شهرستان به آقای سخاوت جبالی اهدا شد و پس از این برنامه، وی با حضور در اداره گاز آستارا به عنوان رئیس به کارکنان اداره معرفی شد.

لازم به توضیح است آقای جبالی از سال ۱۳۷۰ در شرکت گاز مشغول به خدمت بوده و سابقه ریاست واحدهای تعمیرات و امداد آستارا و همچنین مسئولیت امور مشترکین لوندویل را در کارنامه خود دارد.

 

  • منبع خبر : گاز گیلان