راه‌اندازی ۲۴۷ بیمارستان سیار سپاه در کشور طی یک سال
راه‌اندازی ۲۴۷ بیمارستان سیار سپاه در کشور طی یک سال
فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه وجود بیمارستان‌های سیار را از شاخص‌های اقتدار نظام برشمرد و گفت: طی یک سال گذشته ۲۴۷ بیمارستان سیار در کشور توسط نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛ سردار دکتر احمد اخوان- فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه امروز در آیین افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی دکتر شهید محمد حبیبی پور فتیده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان نیروی زمینی سپاه در مریدان لنگرود با اشاره به استعداد بالقوه کادر بهداشت و درمان در تیپ میرزاکوچک خان مریدان لنگرود، اظهار کرد: کادر درمان و بهداشتی تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان مریدان لنگرود در کرونا هم به یاری مردم شتافته است.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۲۴۷ بیمارستان سیار در کشور توسط نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی شده، افزود: در این مراکز هزاران عمل جراحی در کنار سایر خدمات سلامت‌محور به مردم ارایه شده است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه وجود بیمارستان‌های سیار را از شاخص‌های اقتدار نظام برشمرد و گفت: تامین مقوله درمان و ارایه خدمات سلامت‌محور در شرایط بحرانی کار بسیار دشواری است اما نیروی زمینی سپاه به آن دست‌یافته است.

سردار دکتر اخوان با بیان اینکه سپاه در تامین سلامت نیز پای‌کار مردم است، تصریح کرد: مردم‌داری، مردم زیستی و خدمت مطلوب به مردم در سپاه با قوت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه تنها ۱۰ درصد ظرفیت درمانگاهی مریدان لنگرود تخصیص به پایوران و خانواده‌های آن‌ها دارد، گفت: مابقی این ظرفیت به مردم منطقه خدمت خواهد کرد و این‌ یک افتخار بزرگ است.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان