راه‌اندازی چهار دستگاه MRI در گیلان طی ۱۵ ماه
راه‌اندازی چهار دستگاه MRI در گیلان طی ۱۵ ماه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست صمیمی با اعضا، دانشجویان و اساتید بسیجی گیلان گفت: چهار دستگاه MRI در گیلان، طی ۱۵ ماه راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا)؛  دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان عصر (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در دیدار مشترک اسدالله عباسی استاندار گیلان با اعضا، دانشجویان و اساتید بسیجی گیلان در سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در دولت سیزدهم گفت: بیمارستان ۴۲۱ تختخوابی لاکان رشت در حال ساخت است و پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی افزود: در طول ۴۰ سال گذشته ۲ دستگاه MRI در گیلان فعال بود اما طی ۱۵ ماه اخیر چهار دستگاه دیگر در رشت، تالش، لنگرود و لاهیجان فعال و راه‌اندازی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اجرای پروژه های بهداشتی درمانی در گیلان اشاره کرد و افزود: ۴۳ پروژه بهداشت و درمان یک سال اخیر در استان افتتاح شد.

دکتر آشوبی همچنین به دستاورد ارزشمند نظام سلامت استان در حوزه شنوایی و گفتار درمانی خبر داد و گفت: امروزه گیلان چهارمین قطب کشت حلزون شنوایی در کشور است.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان