دیدار فرماندار با معاون قضایی دادگستری گیلان و رئیس دادگستری شهرستان رشت و تبریک انتصاب ایشان
دیدار فرماندار با معاون قضایی دادگستری گیلان و رئیس دادگستری شهرستان رشت و تبریک انتصاب ایشان
فرماندار شهرستان رشت بهمراه معاونین فرماندار با معاون قضایی جدید دادگستری گیلان و رییس جدید دادگستری شهرستان رشت دیدار و گفتگو و انتصاب جدید ایشان را تبریک و تهنیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت بهمراه معاونین فرماندار با حضور در محل دادگستری استان، با با دارسرایی معاون قضایی جدید دادگستری گیلان و حجت الاسلام یاری رییس جدید دادگستری شهرستان رشت دیدار و گفتگو و انتصاب جدید ایشان را تبریک و تهنیت گفتند.
فرماندار شهرستان رشت در این دیدار ها ضمن تبریک انتصاب آقایان دارسرایی و یاری، افزود: دستگاه قضایی به جهت داشتن نقش اصلی در برخورد با جرائم، تخلفات و ناهنجاری های گوناگون اهمیت بسزا و قابل توجهی دارد، همچنین برای تسریع در حل برخی مسائل و مشکلات اساسی شهرستان، تعامل و همکاری بیشتر و موثرتر از گذشته این حوزه با مجموعه اجرایی و ادارات شهرستان امری ضروری است.
فرماندار رشت با بیان این مطلب که کار قوه قضاییه علی‌رغم پیچیدگی، کار بسیار ظریف و حساسی می‌باشد،تصریح کرد: امید است با تعامل، همدلی،همراهی و همکاری دستگاههای مختلف شاهد تحول در سطح شهرستان باشیم .
وی افزود، در جامعه نیاز است به سمتی برویم و در مسیری حرکت کنیم که نتیجه آن آرامش مردم باشد.
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت