تمامی کارفرمایانی که در خط مقدم تولید تلاش مینمایند را نمونه میدانیم .
تمامی کارفرمایانی که در خط مقدم تولید تلاش مینمایند را نمونه میدانیم .
دکتر اسدا.. عباسی استاندار گیلان در آئین تجلیل از کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان ، کارفرمایان را موتور محرکه تولید و اقتصاد کشور برشمرده و اظهار داشت تمامی کارفرمایانی که در خط مقدم تولید فعال بوده و تلاش مینمایند را نمونه میدانیم .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، دکتر اسدا.. عباسی استاندار گیلان در آئین تجلیل از ۱۰ چهره منتخب استانی جشنواره کارفرمایان برتر تامین اجتماعی ، با تاکید بر اهمیت و نقش عرصه های صنعت و تولید در اقتصاد و توسعه کشور ، به تدابیر اتخاذ شده در قرارگاه جهادی استان به منظور مدیریت مطلوب نیرو در بخشهای گاز و برق به منظور تداوم پویایی و فعالیت شرکتها و کارخانجات اشاره نموده و با بیان اینکه کارفرمایان موتور محرکه تولید و اقتصاد محسوب میگردند اظهار داشت : تمامی کارفرمایانی که با تلاش و دلسوزی در خط مقدم تولید گام برمیدارند را نمونه میدانیم .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به اینکه رویکرد شعارهای سال در اوایل دهه ۹۰ کلیت مفاهیم اقتصاد با تمرکز به اصولی همچون اقتصاد مقاومتی بوده ، افزود : در چندسال اخیر این رویکرد به شکلی محوری بر عرصه های تولید و اشتغال متمرکز گردیده است .

استاندار گیلان ضمن قدردانی از اقدام تامین اجتماعی برای پاسداشت کارفرمایانی که در راستای رعایت تکالیف قانونی حرکت مینمایند از فعالان تشکل ها و سخنرانان در مراسم که به طرح دغدغه های فعالان عرصه صنعت و تولید پرداختند تشکر نموده و بر برگزاری نشست های هم اندیشی با این عزیزان تاکید نمود .

خاطر نشان میسازد در پایان این آئین باشکوه ، ۱۰ کارفرمای منتخب استانی تندیس جشنواره ، لوح تقدیر و هدایای خود را از دست استاندار و مدیران و مسئولین حاضر در مراسم دریافت نمودند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان