جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد
جشنواره انتخاب کارفرمایان برتر تامین اجتماعی استان گیلان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد
کارفرمایان برتر تامین اجتماعی به عنوان یکی از شرکای اثرگذار این سازمان بر اساس شاخصها و مولفه های بیمه ای انتخاب و از چهره های نمونه آنها به صورت نمادین تجلیل می گردد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد با اعلام این خبر ، مولفه هایی همچون ارسال لیست حق بیمه کارکنان ، ارائه دستمزد واقعی و پرداخت به موقع و کامل حق بیمه ، فقدان بدهی قطعی ، افزایش تعداد بیمه شدگان ، استفاده از سامانه های خدمات غیرحضوری سازمان ، برقراری شرایط استاندارد و رعایت ایمنی محیط کار ، عدم محکومیت در شوراهای حل اختلاف اداره کار ، رعایت ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی در زمینه معاینات بدو استخدام ، تولید کالای ایرانی و استفاده از ظرفیت شرکتهای دانش بنیان را از شاخص هاس اصلی در این انتخاب برشمرد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ هزار کارفرمای گیلانی در سطح شعب دارای پرونده کارگاهی هستند خاطر نشان ساخت بخش اعظم این تعداد با انجام تکالیف قانونی و رعایت مقررات ، وظایف عمومی خود را در قبال بیمه شدگان و سازمان انجام میدهند و این جشنواره همه ساله به عنوان یکی از برنامه های فرهنگی اجتماعی و با هدف تعمیق ارتباطات و تعاملات طرفین و اثربخشی بیشتر ، افزایش رضایتمندی و ایجاد همدلی و تحکیم و اعتمادسازی انجام می پذید .

وی همچنین اذعان داشت : حسب شیوه نامه ابلاغی کمیته استانی از بین معرفی شدگان حائز بالاترین امتیازات نسبت به انتخاب کارفرمایان برتر اقدام خواهد نمود .

شایان ذکر است بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از چهره های نمونه و منتخب کارفرمایی استان همزمان با ویژه برنامه های دهه فجر تجلیل می گردد .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان