تداوم بازدید های دوره ای فرماندار رشت از واحد های تولیدی شهرستان رشت
تداوم بازدید های دوره ای فرماندار رشت از واحد های تولیدی شهرستان رشت
فرماندار رشت در تداوم برنامه بازدیدهای دوره ای خویش از واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان رشت، مشکلات دو شرکت تولیدی قطعات بتنی و تجهیزات پزشکی را از نزدیک بررسی کرد.
به گزارش رشتستان به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ مهندس علی فتح اللهی به اتفاق جانشین دادستان از مجتمع تولیدی کانال های پیش ساخته و قطعات بتونی گیلان بازدید و مشکلات این واحد تولیدی را از نزدیک بررسی کرد.
 فرماندار رشت در حاشیه این بازدید ایجاد و تداوم اشتغال پایدار را از اولویت های دولت و فرمانداری عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط کنونی اقتصادی و فشارهای بین المللی، بحث اشتغال را تحت تاثیر قرار داده و شیوع ویروس کرونا نیز در این شرایط، مشکلات را دو چندان نموده است.
وی در ادامه افزود: باید با اتکا به ظرفیت ها و توانمندی های خویش، نسبت به اتخاذ تصمیمهای خوب و منطقی اقدام کنیم تا چرخش چرخ های اقتصادی، رقم بخورد.
مقام عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه حفظ اشتغال در مقایسه با سالیان گذشته بسیار دشوار شده است، تصریح کرد: هزینه مضاعف تامین یا تعمیر تجهیزات و یا تهیه مصالح باعث شده پایداری شغل های بسیاری، متاثر از این امر، دارای تزلزل شود.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از هر ظرفیتی برای حفظ اشتغال، بهره می گیریم، اظهار داشت: توجه به عقد قراردادها و استفاده از نظرات کارشناسی شده کارشناسان در راستای تامین مصالح، بسیار تاثیرگذار است.
فرماندار رشت همچنین در ادامه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از واحد تولیدی تجهیزات پزشکی کیارا بازدید و مسائل و مشکلات پیش روی این واحد را از نزدیک بررسی کرد.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت