تجلیل فرمانده سپاه قدس گیلان از مدیرکل تامین اجتماعی استان
تجلیل فرمانده سپاه قدس گیلان از مدیرکل تامین اجتماعی استان
در آئینی باشکوه با حضور جمعی از مسئولین و مقامات استانی ، از مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به پاس برگزاری میزهای خدمت جهادی ، توسط فرمانده سپاه قدس قدردانی گردید .

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در پایان آئین معارفه مسئول جدید بسیج اقشار استان و تکریم از مسئول پیشین این حوزه ، از مدیر برتر جهادی و همچنین فرماندهان پایگاههای بسیج برتر ادارات قدردانی گردید .

در این مراسم از علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان مدیر برتر جهادی در استان با اهداء لوح توسط سردار پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل گردید .

در این لوح آمده است :

امروز بسیجیان عزیز در اقشار و طبقات مختلف با شاخصه هایی نظیر ایمان عمیق آمیخته به معرفت ، بصیرت ، ولایتمداری و پایبندی به اصول و ارزشهای والای اسلام ناب محمدی (ص) به تکیه گاهی مستحکم برای دفاع جانانه از مرز و بوم ایران تبدیل شده اند که در این راستا با تاسی از سنت پاک نبوی ، سیره علوی و فرهنگ عاشورایی در صیانت از اسلام عزیز ، بی پروا در وسط میدان ایستاده اند و در سخت ترین شرایط برای جانفشانی آماده اند که حقیقتاً کسب این همه افتخارات بزرگ ، برگ برگ صفحات زرین انقلاب را مزین نموده است .

به یقین کاری که برای خداوند باشد پاداش آن نزد حضرت احدیت محفوظ است لیکن به رسم احترام به پاس قدردانی از تلاشهای ارزشمند و مخلصانه جنابعالی در برگزاری میزهای خدمت جهادی در سال ۱۴۰۰، این لوح به حضورتان تقدیم می گردد .

امید است همچون گذشته با بصیرت و اخلاق و رویکرد بسیجی در اندیشه و عمل ، ادامه دهنده راه حضرت امام (ره) و شهیدان بوده و با عنایت خاصه امام زمان ( عج ) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) موفق و پیروز باشید .

شایان ذکر است در این مراسم از فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش تامین اجتماعی استان نیز در کنار تعدادی از فرماندهان سایر ادارات به عنوان فرماندهان برتر جهادی تجلیل گردید

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان