شتاب گیری طرح های مقاوم سازی شبکه های توزیع برق پیش از فصل سرما
شتاب گیری طرح های مقاوم سازی شبکه های توزیع برق پیش از فصل سرما
شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛

آیین بهره برداری اصلاح و جایگزینی ۱۰۰۰ متر شبکه سیمی فرسوده با صرف هزینه ۷۳۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار در روستای سفید داربن شهرستان املش برگزار شد.

محمد اسماعیل هنرمند ازتلاشهای امور های توزیع برق شهرستانها و همچنین از صبر ، شکیبایی و همراهی خوب مردم قدردانی کرد و گفت: در شهرستان املش تا مرداد سال جاری با صرف هزینه بیش از  ۸ میلیارد ریال،  به منظورتامین برق مطمئن با شناسایی نقاط حادثه خیز و قابل بهبود در شبکه  توزیع برق نسبت به  اصلاح و جایگزینی  ۵٫۳۶ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خود نگهدار اقدامات موثری انجام شده است.
هنرمند خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۹ نیز بیش از ۲۳ کیلومتر کابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان املش احداث شده است.
وی اضافه کرد: هدف اصلی و نهایی شرکت حرکت به سوی پاسخگویی بهتر به مشترکین و افزایش کیفیت خدمت رسانی است
محمد‌اسماعیل هنرمند استفاده از امکانات فضای مجازی در ایام کرونایی را ضروری خواند و تاکید کرد: سامانه برق ایران (برق من ) کوتاهترین راه برای رفع مشکلات و اعلام خاموشیها  محسوب می شود برای تحقق این مهم، مشترکین می توانند با  مراجعه به سایت شرکت به آدرس  www.gilanpdc.irیا کافه بازار بانصب این اپلیکیشن  جامع  و کار بردی از مزایای آن  استفاده کنند.
درحاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر امام جمعه شهرستان املش ضمن بازدید از اجرای پروژه مذکور اظهار داشت: تلاش های کارکنان امور توزیع برق املش و مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برای خدمت رسانی به مردم شایسته تقدیر است .