برپایی کارزار پیشگیری از اعتیاد و مصرف گل و شیشه در رشت
برپایی کارزار پیشگیری از اعتیاد و مصرف گل و شیشه در رشت
صبح روز بیست و نهم تیرماه، به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی ، کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد و مصرف گل و شیشه با حضور آریا طوفانی معاون پیشگیری و سایر کارکنان بهزیستی گیلان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی استان گیلان – معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی گیلان  ضمن سپاس از حضور مردم در این کارزار اظهار داشت: کارزار گل و شیشه با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شد.

آریا طوفانی با اشاره به  ضرورت همیاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی ذیصلاح در برپایی چنین نمایشگاه ها و کارزارهایی خاطر نشان کرد : مشارکت همه دستگاه ها و نهادها در برپایی چنین نمایشگاه هایی که دغدغه سلامت مردم را دارند امری ضروری است و برای اینکه شاهد جامعه ای سالم باشیم می بایست بیش از این اطلاع رسانی کرد وسطح آگاهی خانوادها و قشر نوجوان و جوان را بالا برد.

وی در ادامه  تصریح کرد: برنامه های فرهنگی – اجتماعی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مصرف مواد مخدر در طول سال به بهانه های مختلف از سوی سازمان بهزیستی گیلان و همیاری سایر نهادها در نقاط مختلف شهر برگزار می شود که امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر سازمانهای دیگر همچنان تداوم داشته باشد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان