بازدید فرماندار و امام جمعه شهرستان املش از شعبه تامین اجتماعی
بازدید فرماندار و امام جمعه شهرستان املش از شعبه تامین اجتماعی
فرماندار شهرستان املش این سازمان را مجموعه ای موثر در جامعه برشمرد که رعایت تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در آن به خوبی اجرا می گردد . 

به گزارش رشتستان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، مهندس رنجبر فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رنجبر امام جمعه شهرستان املش از شعبه تامین اجتماعی بازدید و با همکاران دیدار نمود .

در این بازدید ، فرماندار شهرستان ضمن قدردانی از خدمات تامین اجتماعی ، این سازمان را مجموعه ای موثر در جامعه برشمرد که رعایت تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در آن به خوبی اجرا می گردد .

موسوی ریاست تامین اجتماعی شعبه املش نیز در جریان این بازدید ضمن تشریح برخی آمار جامعه هدف و تعهدات ریالی به بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان ، با اشاره به آغاز طرح ۳۰۷۰ سازمان در هفته های اخیر به تشریح و تبیین این گام بلند سازمان برای توسعه بیش از پیش خدمات غیرحضوری از طریق سامانه مربوطه پرداخت .

وی با بیان اینکه در این طرح ۳۰ خدمت سازمان بصورت غیرحضوری ارائه و مخاطبین میتوانند بدون مراجعه به شعبه از مزایای آن برخوردار شوند افزود : کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه از دستاوردهای این حرکت سازنده خواهد بود .

شایان ذکر است بیش از ۶۵۰۰ بیمه شده اصلی و افزون بر ۱۵۰۰ مستمری بگیر با احتساب افراد تبعی خود جمعیتی بالغ بر ۱۷۰۰۰ نفر از شهروندان تحت پوشش تامین اجتماعی در شهرستان املش را تشکیل میدهند .