اولین جلسه کارگروه تسهیل امور خیرین و برگزاری ۲۵ جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان
اولین جلسه کارگروه تسهیل امور خیرین و برگزاری ۲۵ جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در اولین جلسه کارگروه تسهیل امور خیرین از برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تکریم خیرین مدرسه‌ساز در اردیبهشت ماه سال آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان؛ اولین جلسه کارگروه تسهیل امور خیرین و برگزاری بیست و پنجمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان روز سه شنبه ۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، دکتر محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش، سید ابوالقاسم میرمسعودی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مهندس سید احمد قدسی خورسند رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه مشارکت ها در دفتر مدیرکل برگزار شد.

علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از برگزاری جشنواره استانی خیرین مدرسه ساز در ۲۷ اردیبهشت سال آتی خبر داد و اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی درست و مطلوب، جشنواره ای در شأن این انسانهای عزیز و نوع دوست برگزار نماییم.

 وی ضمن تجلیل از نیک اندیشان بزرگ، افزود: تکریم خیرین کاری بسیار شایسته و پسندیده است و باید از این انسانهای با کرامت و سخاوتمند به بهترین نحو ممکن تجلیل و تکریم شود.

 مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه اقدامات خیرین مدرسه ساز همیشه در تاریخ جاودان خواهند ماند، تاکید نمود: در کنار برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز باید تولیدات مکتوب، فیلمهای مستند، اسناد و کتاب از خدمات ارزشمند خیرین تولید و در فضای مجازی، حقیقی و رسانه ای عرضه شوند.

وی با بیان اینکه ما همیشه به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم، ابراز داشت: امیدوارم به همت خیرین مدرسه ساز همچون گذشته بتوانیم کمبودها و نیازهای آموزشی را برای تربیت آینده سازان کشور برطرف کنیم.

این مقام مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت تسهیل امور خیرین، اظهار داشت: موانعی که در مسیر مقدس مدرسه سازی وجود دارد باید برداشته شده و روند امور خیرین تسهیل شود.

 شایان ذکر است در ادامه جلسه هر یک از اعضا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تسهیل امور خیرین، زمان و مکان برگزاری جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز و پیشنهادهای لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ارائه نمودند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان