بیش از ۶۶ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به بیش از ۴۵۰ هزارمشترکین استان تخصیص یافت
بیش از ۶۶ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف به بیش از ۴۵۰ هزارمشترکین استان تخصیص یافت
محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن قدردانی از همراهی مردم شریف استان در گذر از پیک تابستان به تشریح برنامه های جامع صنعت برق در فصل گرم سالجاری پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری رشتستان_مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان مهدیزاده گفت: مانند تابستان گذشته مردم استان گیلان همکاری بینظیری با شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان داشتند و در کنار هم موفق شدیم تابستان بدون خاموشی نوبتی را برای دومین سال پیاپی ثبت کنیم.
وی گفت: نگاه وزیر نیرو و مدیران ارشد شرکت توانیر و به طبعیت از آنها رویکرد موجود در توزیع برق گیلان از ابتدای سال اهمیت دادن به معیشت مردم، رونق تولید در صنایع و عدم خاموشی برق حتی برای کوتاه مدت بوده است.
وی با اشاره به طرح بزرگ پاداش ۲۰ برابری به ازای کاهش مصرف که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر طرح شد، اظهار داشت: مشترکان گیلانی توفیق گسترده ای در اجرای این طرح داشتند و موفق شدیم بیش از ۶۶ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف در قالب طرح مذکور به بیش از ۴۵۰ هزار مشترکین گیلانی تخصیص دهیم.
مهدیزاده ضمن تاکید بر تخصیص پاداش های مذکور در قالب تخفیف بهای برق مصرفی رو قبوض برق پیامکی مردم، گفت: طرح تخفیفی پاداش ۲۰ برابری بزرگترین طرح مشوق محور صنعت برق بوده است که با استقبال کم نظیری در سطح کشور مواجه شد و هم صنعت برق کشور و مردم از نتایج مثبت آن بهره مند شدند.
مدیرعامل توزیع برق گیلان به انعقاد تفاهم نامه با صنایع اشاره کرد و افزود: ما در حوزه صنایع امسال به جای تعطیلی روز جمعه، آن را به وسط هفته انتقال دادیم و این باعث شد بالاترین رضایت به نسبت سنوات گذشته ایجاد شود.
مهدیزاده با اشاره به نظارت شدید اعمال شده در حوزه ادارات، اظهار کرد: برق ۷۲ اداره استان قطع و بالغ بر ۸۰۲ مورد اخطار برای ادارات ثبت شد.
وی تاکید کرد: در این زمینه همکاران با رصد، کنترل و پیگیری به ادارت اخطار صادر میکردند و اگر بعد از دو بار رعایت لازم صورت نمی‌گرفت، برق اداره موردنظر قطع می‌شد.
رییس هیئت مدیره و مدیر عامل توزیع برق گیلان به مشوق های بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: این مشترکان هم در تابستان با عدم استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ ساعت در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ (که در تفاهم‌نامه همکاری درج شد) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه روز بهره مند شدند.

مهدیزاده ادامه داد: در سایر حوزه ها نیز چنین برنامه هایی اعمال شد، همانند حوزه روشنایی معابر که ترکیب یک در میان یا ضربدری را در اتوبان ها و بزرگراه ها ایجاد کردیم تا یکی روشن و یکی خاموش باشد که علاوه بر مدیریت انرژی، روشنایی خیابان را هم داشته باشیم.
وی ضمن تاکید بر نقش صدا وسیما و اصحاب رسانه استان گفت: همراهی موثر و گسترده از سوی رسانه ها در استان برای اطلاع رسانی مدیریت مصرف به ویژه در ساعات پیک شاهد بودیم که شایان قدردانی است.
شایان ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان بیش از یک میلیون و ۶۱۷ هزار مشترک در کل استان دارد که از این مقدار ۷۶ درصد در حوزه مشترکین خانگی است.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان